Det visste jag inte i morse när jag vaknade...

Har kommit på att småsaker ploppar upp under dagen gör mej lycklig. Saker som jag inte visste när jag vaknade..
Imorse visste jag tex inte att jag på kvällen skulle sitta med pappa och kolla på gamla diabilder. Det var 30 år gamla kort. Från när han var fn-soldat på cypern, gamla kort på min kära mormor och morfar, mamma etc. Det var sååå mysigt att bara sitta där och titta på dessa kort. Och pappa tyckte nog oxå att det var kul. Han berättade om "Karlsson" och "Gunnarsson" som han hängde mest med under sin tid på cypern. Och pappsen var såå snygg!! Herre, vilken kille. Vi kollade bara på några av alla dessa kort, så jag ser fram emot nästa visning.

Häromdagen var jag överlycklig när jag köpte en ny mobil, oxå en sak som jag inte hade nån aning om när jag den morgonen vaknade. Sjukt att man kan bli lycklig av en ny mobbe. Men den är verkligen helt underbar!!

Undra vad som händer imon, jag menar undra vad som gör mej lycklig imon som jag inte vet om när jag startar dagen.. Spännande :)

Dagens steg
Antal steg: 5161
Antal km: 3,5
Brända kalorier: 172
Effektiv gångtid: 49 min 41 sek

Idag tror jag bestämt att det var personligt rekord:)

Bajsi bajsi


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Det vore ju himla trevligt också om min far och syster ville bjuda in mig till en dia-visning... blir lite avis när du skriver :(

2007-04-20 @ 11:44:33
URL: http://pendelilska.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0