Tack alla uppfinnare!!

Vad skulle man göra om inte uppfinnarna runtom i världen kom på alla bra saker?? Fem saker som jag inte skulle klara mej utan:

¤ Skohorn
¤ Tampong
¤ Mobil
¤ Pincett
¤ Post-it lappar

Det värsta som finns är när man har ett par skor som man knappt får på sej utan skohorn. Fingrarna blir ju mer eller mindre sönderklämda och skorna blir förstörda.. Det fattar ju alla att man måste ha ett skohorn hemma, eller?! Den andra punkten på min lilla lista kanske inte alla kan sätta sig in i. Men jag fattar inte hur man skulle fixa den veckan utan tampongen!!! Helt sjukt, hur gjorde man egentligen innan denna underbara uppfinning?? Jag fattar väl oxå att det fanns andra skydd, men hur jobbig måste inte den veckan varit då? Nä, tackar vet jag o.b. Punkt 3 kan nog de allra flesta förstå, motivering behövs nog inte.. Punkt 4 är oxå en sån där liten grej som man blir tokig om man inte hittar när man kommit på att noppa ögonbrynen. Fick en värsting-pincett av mor i julas, den har t.o.m en inbyggd lampa, de ni!! Sist men icke minst.. Post-it lappen!! Tack gode någon som kom på detta underbara ting. Patienterna på jobbet borde oxå vara glada att dessa uppfunnits:) det går nog åt ett block i veckan om inte ska missa nåt!

Osså dagens steg:
Antal steg: 4087
Antal km: 2.77
Brända kalorier: 136
Effektiv gångtid: 39.04

Jag måste kanske förtydliga att dessa steg är bara på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Har fler punkter: internet, amex, tandtråd...

2007-04-16 @ 21:25:38
URL: http://pendelilska.sprayblog.se
Postat av: Rookie

Till syrran:
hur kunde jag glömma internet...

2007-04-17 @ 09:47:32
Postat av: Rebecca

shit va svårt....tuggumi klarar jag inte mig utan. vilken bra idé. Att lista sådär.
Fan nu får du komma tillbaka. Har så tråkigt utan dig här. Måste tyvärr avboka 25:e och våran utflykt. Vad med fredagen istället? jag har opponering på presentationerna på torsdagen och våran grupp måste sitta och läsa igenom 3 jävla gruppers inlämnings papper för att opponera på dom på torsdagen. Suck. Tråkigt värre. Vi hörs. Hoppas du har kul i allafall. Kram

2007-04-17 @ 15:09:17
Postat av: Kakan

Du glömde känslan efter man har svettats riktigt mycket av ett hårt trän pass och står i duschen och ser fram emot middagsdags....

kram ses i helgen!

2007-04-19 @ 11:15:10
URL: http://kakananderz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0