ursäkta, är du skådis?

Den frågan fick jag när jag satt på tunnelbanan härom dagen... "nä" svarar jag med ett lite halvstolt leende på mina läppar.. "fan då har jag precis förlorat ett vad" sa killen.. lite kul tycker jag.. Undra vem de trodde att jag var? Själv tror jag att de trodde jag var julia roberts eller nån annan hollywoodskådis:) närå... de kanske bara drev med mej, det får jag iochförsig aldrig veta...

Nåväl, det var ett tag sen jag skrev. Detta kan jag bara skylla på Dr. Karev... Har haft värsta Greys Anatomy racet de sista dagarna.. Kan inte sluta kolla.. Fan vad jag älskar den serien!! Hur ska det gå när den är över?? Jag kommer inte fungera som människa.. Men så trodde jag iof med Prison Break oxå, men nu kollar jag mest bara för att jag måste.. Det som är jobbigt med PB är att det alltid är 1 steg fram och 2 tillbaks.. Saker och ting tar sån tid i den serien.. Det mesta är oxå så förutsägbart.. Men det är väl det som är själva grejen med tv-serier antar jag... Aja, till sanningen hör väl oxå att Mr. Scofield inte är så pjåkig att se på han heller... De påminner om varandra dessa två herrar... Vilken tur att jag har min alldeles egen hunk, men tyvärr får jag inte träffa honom så ofta, typ på helgerna om jag har riktigt tur.. Så jag får väl nöja mej med Dr. Karev under veckodagarna helt enkelt..
Nä nu väntar ytterligare ett avsnitt.

Ha det så gott så länge!!


Kommentarer
Postat av: pendelilskan

Ha ha... ja inget fel på de där pojkarna... de får allt duga medan du trånar efter J :)

Hoppas ni får det underbart i påsk gumman. Jag är så jäääävla ledsen över att vi inte kan åka.

HATAR SJUKA UNGAR!

Massa kramar.

2007-04-05 @ 15:42:26
URL: http://pendelilska.sprayblog.se
Postat av: pendelilskan

Coolt förresten att man har en Hollywoodare till syrra :)

2007-04-05 @ 15:42:56
URL: http://pendelilska.sprayblog.se
Postat av: Frippo

Jag tror det va Roseanne Barr dom syftade på...

Ja, trist som f*n med påsken. Illa! Hoppas ni får kul iaf.

2007-04-05 @ 20:04:43
Postat av: Cissan!

Hejsan svejsan tjejen! Herregud, jag har också fasnat heeeelt i Greys Anathomy serien. Min favvo är dock Dr.Shepard, han är sååå Nice. Mr.Scolfield är också en favvo, mmmmmmmumsbit! Ja jag undrar vem dom kan ha funderat kring (skådis alltså). Killen kanske bara tyckte att du var riktigt snygg och elegant helt enkelt och hittade på ett sätt för att skapa kontakt med dig? Vad vet jag? Hoppas allt är bra med dig annars och att dina dyra krämer har gjort succé! Kram kram

2007-04-09 @ 21:59:53
URL: http://systercissi.blogg.se
Postat av: Rookie

Till Cissan: halloj, jasså så Dr. Shepard e din favvo.. visst är det synd att det inte finns några sådana läkare på ens egen avdelning?? eller kanske lika bra, annars skulle man väl inte kunna ronda utan att rodna :)
jo, krämerna funkar nog.. ser iaf inte ut som nåt pizzaface längre.. nu får vi se hur länge detta håller isig..
ses i örebro snart!

2007-04-10 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0