Vad är det som går och går??

Jo det är en sjuksköterska i tjänst. Visserligen har det varit ganska lugnt på jobbet sista tiden, så det kanske inte har blivit så många steg som det brukar vara.. Jag tänkte en tid frammåt kolla upp hur många steg som tas under ett arbetspass. Jag har nämligen fått låna en pedometer som det så fint heter av min kära mor, en stegräknare alltså. Kvällens arbetspass var ganska lungt men här är kvällens resultat:
Antal steg: 3302
Antal km: 2,24
Brända kalorier: 110
Effektiv gångtid: 32min 32 sek

Det sjukaste är det sistnämnda.. 32 min effektiv gångtid!!

Mer hinner jag inte skriva, måste sova för imorgon är ringer klockan 05.10.. Om bara några timmar alltså.

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Kakan

vill också testa!!

ska kolla om mojjan också har ngn! känns som man går en mil varje dag...

2007-04-15 @ 17:20:28
URL: http://kakananderz.blogg.se
Postat av: Storasyster

Man kanske skall bli sjuksyrra i alla fall... tillslut kanske det hemska bomullsbältet försvinner med så mycket effektiv gångtid :)

2007-04-15 @ 20:52:02
URL: http://pendelilska.sprayblog.se
Postat av: Rookie

Till Kakan:
Tjoho! klart du ska testa..plötsligt är det inte lika jobbigt att gå längst bort i korridoren:)

2007-04-15 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0