Bästa helgen på heeeela sommaren

Jag och min älskade J for iväg till dalarna från lördag till söndag... Kan inte beskriva med ord hur underbart det var så jag gör det lätt för mej och visar några bilder istället:)

image118
Lunchstopp i Kupolen i Borlänge.. Knä-toffsmusik för hela slanten:)

image119
J tog kycklingsallad med olivER och keso... Observera kesoklicken i vänstra hörnet... och olivEN...

image120
Härmade syrran lite... hon tog ett likadant kort när hon var där... Men visst är det fint?

image121
Siljan i bakgrunden..

image122
Gattu??

image123
Åh så vackert:) utsikt från balkongen..

image124
Telefonkiosk var ju inte igår man såg.. denna sort var definitivt första gången..

image125
Kuriosa: Samma häst satt J på för ca 20 år sen...

image126
Minisvit...

image127
Rosévin på kvällskvisten.. Satan i gatan vad gött:)
image128
J ser fundersam ut.. Dagens fråga: vad tänker han på tro??

Det var helgen det.. Tack underbara människa för en underbar helg!!

Nu är det verkligheten tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Mor

Åh vilken häftig helg ni verkar ha haft!
Kram

2007-08-07 @ 09:21:37
Postat av: Joel

Jag håller med, bästa helgen! Puss

2007-08-07 @ 16:41:56
Postat av: Storasyster

Ihhhhhhh!!!!! Härligt härligt! Vill också dit! SNART! Älskar det där jävla stället. Vad roligt att ni åkte dit, att jag kunde bidra med lite tips på NJUT!


Bytt utseende på bloggen? Vackert.


Ses på fredag, bönan!

2007-08-08 @ 22:25:45
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Frippo

Jag tror han tänker:
-Fan va cool Weasels svåger är...

2007-08-08 @ 22:27:58
Postat av: Madde Padde

Guuud vilken underbar helg du och din käraste verkat ha haft, kanonjuh, ÅÅhh njuter av dina bilder...Skickar en massa kramar, saknar dig med vännen min =) Kärlek!!!

2007-08-14 @ 12:57:36
URL: http://maddelojne.blogspot.com
Postat av: Erik

Fyfan vilka underbara bilder, får mig att längta till högsommaren.

2008-05-08 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0