Momento..

Världens pinsammaste tv-program... Jag undrar hur de ser sig själva när de efteråt tittar på sin insats i tv-rutan...
Kan de inte prata om nåt vettigt istället? Deras kompisar lär ju med största sannolikt håna dessa stackars människor... Fattar inte riktigt hur man kan ställa sig i rutan och prata om ingenting i 30min...
Samtidigt så är de ju modiga som ställer upp.. eller så vet de inte bättre...
De måste ju vara media-studenter eller nåt, ingen annan vill väl ställa upp? Jag menar, det kanske är deras chans att få in en fot.. Jag vet inte.. nån som vet nåt om dessa stackars människor??

Kommentarer
Postat av: Frippo

Tycker det är rätt roligt att kolla på ibland bara för att se denna ordbajsning som är helt sanslös.
Hoppas du ändrat dig ang lördag!

2007-08-23 @ 19:04:23
Postat av: Rookie

kära svåger: jag är sååååå splittrad ang. lördag. Halva jag vill komma och halva vill vara här... Men nu har jag bestämt mej för att stanna i örebro.. Hoppas ni får kul utan mej, det är ju tveksamt men ni får göra ert bästa:)

2007-08-23 @ 23:13:58
Postat av: Anonym

Eller så tjänar man jäävligt bra på att stå där.. ;)

2008-04-01 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0