Besök av syster-yster...

Då var även denna helg över.. Syrran var här och även J!! Men jag tror att jag förstörde helgen lite... Jag var tjurig mest hela tiden.. Jag ville verkligen inte, men det bara blev så:( Förlåt!!
Vi tog lite foton iaf... Här är helgen:
image88
Vi började med en lunch på Java. Syrran med sin egenkomponerade sallad...
image89
Syrran kittade en t-shirt som var så mycket hon!
image90
Sis
image91
Så här var lördagen tyvärr, J var glad och jag var tjurig... Förlåt älskling!!!
image92
Syrran var glad iaf.
image93
Middag på Paco´s.. Sådär gott... Räkorna var genomskinliga...
image94
Åsså bira på Pitcher´s. Så här ska det se ut!! Älskar dej..
image95
Trött pojke.. Såå söt.
image96
21 grader i poolen.. Jag lånade morsans baddräkt..Det var inte igår men hade baddräkt på sej.. Syrran tränar på livräddning.. Jag ser så trygg ut:)
image97
Puss!
image98
I poolen finns en sån där jet-stream tror jag att det heter.. Man kan alltså simma motströms om man vill motionssimma.. Baby tog tillfället i akt..
image99
Även syrran var trött.. Man blir det på nåt konstigt sätt när man åker ut till kära mor...

Det var helgen i kort.. Det enda jag ångrar är mitt humör...
Tack syrran o J för att ni kom, love you!!


Kommentarer
Postat av: Frippo

Haha, J får även han gå under smeknamnet "Abborren"...=)

2007-07-09 @ 19:54:47
Postat av: Storasyster

I LOVE YOU TOO!! Alla är vi tjuriga ibland o man kan inte välja tillfälle. Det liksom bara kommer över en även om/när man inte vill...


Jag menar, hello, är inte jag typ bäst på att tjura?


Tack söta du för i helgen. Du är underbar. J är underbar. Mamma är underbar.


Puss från syrran.

2007-07-09 @ 20:32:47
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: jama

Hej...
det e jag...syrrans kompis du vet.... ;-)
Ni ser verkligen ut att haft kul ändå...även om du skriver att ditt humör inte va på topp. Men så e det ju ibland. Ask me! ;-)
Din kille e så himla snyyyygg!!!! Värsta kapet ju ;-) Och fint namn har han oxå!
Tjing!

2007-07-10 @ 18:35:58
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Rookie

jama:
så kul att du kikat in!! ja, visst e han snygg:) synd bara att han har sån tjurig brutta..
hoppas vi ses snart!!
kram

2007-07-10 @ 22:10:06
Postat av: Tina

Hej Tessan! Vilken mysig helg! Skönt att höra att det är fler som kan känna sig som en bitterf...a ibland. Men det är ju det som är så bra m syster och pojkvän, att man får vara precis så med dem:)Blir det Märsta något i sommar för dig? KRAM

2007-07-19 @ 20:14:47
Postat av: rookie

tina: tjoho!! skönt att höra att jag inte är ensam om humöret:) jag är faktiskt i märsta nu en snabbvisit.. kanske kommer jag nästa helg oxå eller så stannar jag denna helg till söndag.. beror lite på om jag kan byta denna jobblördag...
hör av mej om jag blir kvar.
kram!!

2007-07-20 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0