Hemma bra men hos mamma bäst!!

Var hos morsi och hennes karl igår.. fasen vad mysigt det är att vara hos henne.. G är mest ute och jobbar, det är ju lite trist, men då får jag och mamma massa tid bara vi!!
Idag sattes även jag i arbete:).. Måla var det vi gjorde.. Några bilder på dagens aktivitet innan det bar iväg till tha work!!

image84
Kära mor med penseln i högsta hugg..
image87
Morsi använde sin pensel väl.. Hur målar hon egentligen??
image85
Morfars gamla blåställ... Kanske inte rätt storlek men den funkade iaf...
image86
G sitter o sågar plank till det underbara soldäcket.. Kommer bli såååå fint!!

Det var dagens bilder..  Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Så fint! pool och allt, det blir ju semester bara att åka till karlskoga för dig! avundsjuk...

2007-07-05 @ 11:20:40
Postat av: Storasyster

O snart skall jag också dit :D
Först en tripp till söta syster o sedan till morsan. VILKEN KANONHELG DET KOMMER BLI!


Får jag fortfarande komma? Åker isf lördag morgon härifrån...


Kram.

2007-07-05 @ 15:07:18
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Rookie

kakan: synd att du inte kan haka på dit nån dag.. de har ju två bjässar som du får andnöd av:( kanske nån gång när dogsen inte är där!!

2007-07-05 @ 17:26:44
Postat av: Rookie

systeryster: ja!!! snart ses vi! åk ganska tidigt på lördag så vi får mycket tid tillsammans!!

2007-07-05 @ 17:27:32
Postat av: Storasyster

Jihooo. Längtar.


Åker efter frulle, så jag lär nog komma till dig strax innan lurre. Funkar det?


När skall du träffa J?

2007-07-05 @ 21:21:48
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Rebecca

Åh va jag e aaaavis!!! fick du inbjudan? hoppas hoppas hoppas du kan komma. Eller niiii menar jag! Kram på dig vännen!

2007-07-06 @ 23:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0