Long time no seen...

Ja jag vet.. det var länge sen jag skrev.. har bara inte orkat... men här är vad som hänt sen sist, i bilder...

FEST I ÖREBRO
image100
En liten förfest hos Ls kompis M. Visst är hon lik, Kimberly Stewart? M i mitten alltså...
image101
Här är hårsprayen en mikrofon...

NORRKÖPING
image102
Ridtur i Norrköping med svärmor  & svärfar, svägerska med karl och deras kompisar, I som ledde hela turen.. Sååå mysigt!! Här är en skrittande svägerska..
image103
Sååå söt, bättre svärmor finns nog inte..
image104
Visst ser det ut som jag inte gjort annat än umgåtts med hästar hela livet.. NOT :)
image105
Ett besök på High Chaparal och de blev tydligen som barn på nytt, enligt deras gummor alltså...
image106
Kolmården besöktes oxå.. Även elefanter måste vila benen ibland..
image107
Denne vill man inte möta i en mörk skog.. man ska tydligen spela död om man träffar på en sån i skogen..lätt..
image108
Matdax för våra släktingar...
image110
Tigger..
image111
Pastasallad och bira..

SOMMARDAG MED DARLING HOS MAMMA
image113
Sommarens coolaste foto!!! Snygg spegelbild va:)
image114
Darling i morsans pool.. Vilken skön dag!!! Detta är livet.

VACKRA STOCKHOLM
image115
Ett försök att vara lite kulturella.. Besök på Cosmonova.. Världens sämsta film "Deep sea", båda lyckades somna..


Thats it. Nåt som jag inte fottade var dejterna med B... Det var synd för det var såå mysigt.. men de finns att kika på hennes blogg, HÄR är en länk dit..


Kommentarer
Postat av: jama

Heeej,
kikar in lite i brist på annat..snokar inte eller så ;) Asså guuuu vilken cool bild den där med solglajjerna. Den borde du skicka in till nån tävling (!) eller nåt. Garanterad vinst i sånna fall! Ha ha. Och jag blir helt målös men snyggare karl får man ju leta efter..hihi..ja min är rätt ok han med då... ;-)
Hoppas vi ses hos syster din snart..eller nåt!
Kram A

2007-07-24 @ 20:35:33
URL: http://jama.blogg.se
Postat av: Kakan

hej söt, fina bilder! blir lite nostalgisk när man ser bilder från öret! ska gå på kent i höst så jag vet inte om det blir ngt TAW. måste till öret och hämta grejer...suck, jobbigt. hoppas vi ses snart! PÖSS

2007-07-27 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0