Måste köpa..

Nu har jag fått för mej att köpa ett rullbord till "köket-hallen" här hemma.. Och när jag kom på detta kan jag ju tyvärr inte släppa den idén. Jag måste köpa NU!! Helst igår :) Jag har även en idé om att lägga mosaik på den översta skivan, det tror jag blir skitbra!! Så idag ska jag åka till IKEA och köpa mej detta bord:
image38
Innan dess kanske jag tar mej sen sväng in på panduro och handlar lite mosaik.. Den stora frågan är bara VILKA FÄRGER??
Jag tänkte mej en grundfärg sohc sen bara några enstaka plattor i nån annan färg.. men jag vill ju inte tröttna på det för fort... Kök-hallen går i typ beige så jag kan ju i princip ha vilka färger jag vill...




Så nu vill jag ha massa förslag!!

Jag återkommer med det färdiga resultatet!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Roligt! Jag röstar på ENBART den fyrkantiga mosaiken o hela ytan täckt av ENBART vitt. Så tråkig är jag...

2007-06-12 @ 11:41:53
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Rookie

kul.. tack för hjälpen:)

2007-06-12 @ 11:54:49
Postat av: Kakobert

Ännu en anledning att flytta till Örebro; dvs. EGEN lägenhet eller tom SAMBO. Låter ju underbart. Vill också leta inredningsgrejer! KRAM

2007-06-12 @ 20:08:49
Postat av: Majsan

Hej!
Imorgon ses vi. "Örebro"tjejen kommer till U-a, bäst o passa sig!
Jag tycker rullbordets mosaik på översta skivan ska ha en beige eller vit grundfärg och sedan en kant med en färg som bryter av och livar upp!
Kram på ´re
/Majsan eller hamstern: har opererat bort en visdomstand i förrgår och gissa vad kinden svullnade upp- killen var rädd att folk på jobbet skulle undra.... men det e skönt o ha den borta (fast inte för 1800 kr nära inpå semestern...) Käkar kåvepenin o citodon vb...

2007-06-14 @ 20:14:03
Postat av: J

Jag röstar på en ljus grundfärg och några plattor med färg, köket behöver lysas upp lite. Förresten, har du köpt bordet? Puss

2007-06-25 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0