Order från morsan: nytt inlägg...

jaha, vad har hänt sen sist.. inte så mycket.. kämpar på jobbet, vill kasta in handduken hela tiden. MEN jag tror jag har lärt mej sen sist att inte ge upp för fort.. Nog om jobbet.

Idag har jag och ortopedsyster I varit på Strömpis och käkat gratis buffé och druckit öl á 29kr styck.. De har så varje onsdag.. Sjuuukt mycket folk, men kön gick fort.. Undra hur många som går dit och bara äter gratis inte köper nåt att dricka till. Det är verkligen helt gratis.. Ingen entréavgift, man bara går in och ställer sig i kö till buffén.. Sjukt men underbart! Även ett band är på plats och kör covers. Skitmysigt. Så kvällen var mysig, iof ganska mycket sköterskesnack, men det är kul.

Nåt ännu skojigare:
image47
 På Torsdag den 28e juni åker jag till Borlänge och möter upp M för att för första gången gå på Peace & Love festivalen! Ska tydligen vara helt galet kul! Typ som Vattenfestivalen/Göteborgskalset tror jag...
Första gången jag hörde om denna festival trodde jag att det bara massa pundare som satt och rökte på i leran. Men jag har totalt ändrat inställning... Ska bli spännande och se vad det är egentligen.. MASSA artister kommer dit. Här är min lista av de som jag vill se:

Torsdag
Salem Al Fakir
Svenska Akademin
Tomas Anderson Wij

Fredag
Jerry Williams
Kalle Baah
Peps Persson
Sahara Hotnights
Thomas Di Leva

Lördag
Nationalteatern
Snook
The Ark
Timbuktu

Sen vill M jättegärna se Melody Club, jag vet inte riktigt vad de spelar men det är klar jag hakar på där oxå.. Oj vad kul det ska bli.. Problemet är att det försvinner en helg som jag och J kan träffas, men man måste väl göra saker själv oxå? Eller är jag dålig flickvän? Känner mej lite kluven där faktiskt...

Men närmast: MIDSOMMAR!! Och självklart ska jag jobba :( Men jag hade ganska tur ändå.. Jobbar dag på midsommarafton och kväll midsommardagen. Detta innebär att jag kan träffa kära syster m familj, mamma och G samt hans barn och respektive på midsommaraftons kväll.. Det ska bli såååå underbart! OM det finns en Gud får vi veta det på Fredag, om det är fint väder kanske han finns ändå.. Annars fattar jag inte vad hans uppdrag är...

Nu ska jag kika på Greys anatomy säsong 1 som jag köpt på nätet:)

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Haggan

Åh vad glad jag blir över att se ditt inlägg. Ser fram emot att få rå om dig i midsommar! Kram

2007-06-21 @ 08:42:00
Postat av: Cookie Spice

jaså så tompa står på listan, sjukt bra! be han spela evighet då tjuter vilken dåre som helst. salem rockar fett också, åker till skåneland den helgen. ska få lite kärlek tänkte jag, kan ju behövas. piz

2007-06-21 @ 14:24:48
Postat av: Storasyster

Tack för senast lillan. Synd att det blev så trist i bilen bara... mutter mutter...


Ser JÄTTEMYCKET fram emot vår helg!!! Åh vad jag längtar!!!


Kolla in min blogg o njut av bilderna från i helgen.


KRAM GUMMAN.

2007-06-24 @ 22:04:56
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: J

Du är ingen dålig flickvän, klart vi ska göra roliga saker på egen hand. Men om du får en stund över och inte vet vad du ska göra kan du ju tänka några fina tankar som handlar om oss. ses snart, puss och kram

2007-06-25 @ 19:56:59
Postat av: Sofia Karlsson

Hej!! Hittade hit jag med!! Skoj med festival, vill oxå, men allt skoj får man inte ha när man jobbar inom vården för man måste ju jobba, typ JÄMNT! Ha de super skoj! Kram Sofia

2007-06-25 @ 22:06:16
Postat av: Rookie

sofia: kul att du hittade hit:) synd att du inte kunde haka på till borlänge.. nästa år kanske;)

2007-06-25 @ 22:36:50
Postat av: Storasyster



Men hallå... så busy är du väl inte så att du inte kan skriva fler än ett inlägg per månad??


Skärpning.


En vecka kvar... :)

2007-06-28 @ 22:44:41
URL: http://pendelilska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0