- Bara vara -

Har varit i Örebro och myst med J. Åh vad jag älskar att åka hem. Det värsta är när man måste åka därifrån.
Vi har inte gjort så mycket, men jisses vad härligt det är att bara vara. Att bara ha honom där i närheten. Just love it.
Det jag har gjort är fikat med 2 kompisar, shoppat en kappa, käkat lunch med min kära mor och som sagt bara varit!! Har aldrig gillat Örebro så mycket som jag gör nu. Om jag känner mej själv rätt så kommer det inte ta lång tid efter jag flyttat tillbaka innan jag vill därifrån.. Vet inte vad det är för fel på mej egentligen, gräset är väl aldrig grönare på andra sidan eller??! Har lite svårt att förstå det där tror jag.. Så 1:a juni flyttar jag iaf tillbaka, då är inte J där för han ska ju sommarjobba i Sthlm.. men men jag får umgås med annat folk :) Jag ska även hänga hemma hos min mor så ofta jag bara kan. Premiärsommar för deras pool, den ska jag nyttja så mycket jag kan!

Det var min "helg", varit i Örebro bara varit. Underbart! Nu ska jag jobba hela helgen (vanliga människors helg) och nästa helg oxå för den delen, fattar inte hur jag lyckats. Vi har önskeschema vilket innebär att vi får lägga schemat själv för att sedan anpassa lite. Jag har alltså lyckats lägga 3 helger i rad! Helt sjukt, det är väl ett rookie-misstag antar jag..Jag får skylla på det!!

Kram på er, nu väntar sängen.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Förstår att det varit UNDERBART i Örebro och hos din J. Du kommer nog ha lättare att uppskatta det du har när du flyttat tillbaka då du faktiskt varit tvungen att pausa från det nu en period.

Gräset är grönare... bla bla bla. Så är det ju inte. Däremot tror jag på ordspråket: Man saknar inte kossar förrän båset är tomt!

Puss på dig.

2007-03-18 @ 15:48:02
URL: http://pendelilska.sprayblog.se
Postat av: Patricia

Ja det går troll i önskeschema. Har själv lyckats lägga 4 av 5 helger och jag är inte nybörjare. jag får väl skylla på att jag blev justerad till en helg. Ja, jag heter Patricia och jobbar som sjuksköterska på ett sjukhus i södra delen av Sverige. Jag har arbetat på samma ställe i nio år, men jag kommer fortfarande ihåg hur man kände sig som alldeles nyfärdig. Man trodde att man skulle bli anmäld till höger och vänster för minsta lilla, men det kommer att bli bättre, jag lovar dig.

2007-03-19 @ 17:26:08
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Rookie

Till Patricia:
ursäkta att det tog sån tid för mej att svara..
var inne och kikade på din sida. vad pluggar du för nåt? nåt med etik förstod jag, men är det nån vidareutbildning?
jobbat 9 år på samma ställe?? lessnar man inte redan efter några år? eller det kanske man inte gör..

2007-03-28 @ 09:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0