Jobbet, jobbet, jobbet...

Just nu känns det som att det är det enda jag tänker på...
Men de 3 sista dagarna har det nästan varit lite kul att jobba. Har gått själv men haft en "egen resurs" vilket känns tryggt. Bara att ha någon som bekräftar att jag gör rätt. Så i helgen ska jag gå helt själv, känns helt ok faktiskt. Jag är glad att jag pratade med chefen tidigare att jag inte var mogen att gå själv, nu känns det som att jag har mer koll på vad jag gör och vad som ska göras.

Det är riktigt mycket att hålla reda på. Eftersom det är en avdelning med 2 specialiteter så är det som att jobba på 2 olika avdelningar... Olika rutiner och olika saker att kolla och tänka på..Kom-i-håg listor är räddningen, skulle aldrig klara av att komma ihåg altt utan dessa underbara kom-i-håg listor! Jag tackar han eller hon som uppfann post-it lapparna...Men som sagt, nu börjar det bli kul, hoppas det håller i sej! Allt flyter på fint så länge inget avvikande kommer upp då måste man tänka extra mycket och det är inte det lättaste...

Spännande att se om jag känner samma sak efter den kommande helgen.. Bara hoppas att det inte kommer allt för många akuta inläggningar... Håll tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Linus

Hej Tessan!
Nu har jag läst igenom din blogg...
Lycka till med allt!

2007-03-07 @ 19:28:51
Postat av: Rebecca

Hej vännen! Längtar tills fredag då vi ska träffas! Nu har det gått för lång tid igen! Saknar dig. Kram kram!!!

2007-03-07 @ 20:50:14
URL: http://rebeccasdailylife.blogspot.com/
Postat av: Rookie

Nämen Linus, det var inte igår. Kul att du "kikat" in. Nu får du följa den spännande uppföljningen:). Kram på dej, hälsa frugan att vi förhoppningsvis ses på USÖ till sommaren..

2007-03-07 @ 22:03:12
Postat av: Rookie

Jaaaa det ska bli riktigt kul o se dej igen! Då får du berätta hur det var i Malmö!

2007-03-07 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0