Sicken kvall...

Idag skulle jag gå min första kväll själv.. Oj vikken ångest jag hade innan jag kom till jobbet.. Hatar den där känslan.. Pratade med mamma som vanligt, känns så bra att hon alltid ställer upp! Vad skulle jag göra utan den kvinnan? Nåväl, jag gick iallafall upp på avdelningen och fick veta att jag skulle gå med min favvouska, alla är ju kanon men hon räddade mej verkligen i kväll! Hon har jordens koll och det känns tryggt:)
Kvällen var under kontroll nästan hela tiden, ganska lugnt till en början..Ända tills vi fick upp ett jourfall, som såklart hamnade på en av mina salar. Panik!! Men det gick faktiskt bra.. Lite pyssel men jag hade fortfarande kontroll, vilket är underbart för en sån kontrollmänniska som jag..O imorron jobbar jag dag, det är lite svårare tycker jag.. Det är liksom rörigare och mer folk som jobbar, tror iof att det är lugnare på helgen.. tack för det!

Så nu är det sängen som gäller, men först tänka igenom om jag glömt nåt under kvällen. Ja jag vet att man ska släppa jobbet när man är hemma! Men hur lätt är det?? Jag kan inte göra det iaf, inte ännu...

Gonatt och underbart att The Ark vann melodifestivalen, nu tar vi nog hem hela skiten!!


Kommentarer
Postat av: storasyster

Söt. Ligger och surfar från mobilen i sängen så det blir inget långt medd... Tycker så himla synd om dig och önskar jag kunde göra något för att för all framtid få bort dem där känslan. Usch. Det betyder så mkt för mig att du mår bra... Tänker på dig hela tiden. Hoppas förresten att du inte blev smittad av oss och ligger m magsjuka nu du också. Blä. Massa kramar! Love you.

2007-03-11 @ 20:20:45
URL: http://pendelilskan
Postat av: Anonym

åh vad gullig du är systra mi. det betyder jättemycket att du finns där hela tiden! hoppas du kryar på dej, jag har nog klarat mej, peppar peppar... kramar!!

2007-03-11 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0