Antidot mot kaffe??

Har nog druckit för mycket kaffe idag.. Det känns som att jag har ångest... Jag minns att jag kännt så här tidigare när jag druckit för myckt kaffe.. Är det någon som vet om detta kan vara möjligt?? Dr. K kanske kan svara på detta om du kikar in här?? :) Det känns precis som att jag har fjärilar i magen, vill inte gå o lägga mej, kan inte dra djupa andetag, handsvett, klump i halsen, hjärtklappning... Det enda jag kan komma på är kaffet.. Om det är någon som vet något antidot mot detta så är jag idel öra!!

Klockan är 22.57 och jag ska upp kl 05.. Jag sitter fortfarande och surfar. Det är inget speciellt jag kollar på, utan bara kollar runt.. Sitter och funderar "vad ska jag söka på nu".. Istället för att gå och lägga mej, vilket jag absolut skulle behöva.. Men som sagt.. Vill inte.. Det känns nästan som ibörjan på jobbet.. Vill inte somna för då kommer morgondagen fortare.. Låter kanske helt sjukt, men jävla kaffe!! 4 koppar har jag druckit på hela dagen, det är ju inte ens mycket juh.. Borde kanske hoppat över den hos C vid 20-tiden..

Spännande och se om någon vet varför och om något antidot existerar...
image36


Kommentarer
Postat av: Frippo

Men så gott det är... Jag har nog druckit 50% mer än dig, känner samma grej. Kanske existerar trots allt...?

2007-05-29 @ 23:30:30
Postat av: jessica

Åh, va kul att någon jag inte känner kommenterar mina inlägg, skoj!!
Du verkar, hur som helst, som en härlig tjej!
Och det där med kaffe, tror inte det finns ngt. Jag e precis likadan och mår lika kasst, men det kanske man får ta!!

2007-05-31 @ 10:39:22
URL: http://jessicagrodan.blogg.se
Postat av: Storasyster

Men söt. Bara fyra koppar o känner dig så där?
Igår när jag var med jobbet så drack jag minst åtta koppar sammantaget o jag mår toppen... blir inte ens piggare än normalt.
Min kaffe-fråga är: är jag som de där gamlingarna du berätta tom - att jag sover godare med lite kaffe innan??? Jag är fan ständigt trött - med eller utan kaffe.
Vi ses imorrn. Puss.

2007-05-31 @ 11:22:10
URL: http://pendelilska.blogg.se
Postat av: Rookie

Jessica: ja visst är det kul när utomstående kikar in! tack för besöket.. synd bara att du inte visste nån antidot mot kaffe:)

2007-05-31 @ 12:29:17
Postat av: jessica

Jag ska klura på det! Fattar jag rätt om jag tror att du precis utbildat dig till ssk?! Kul i så fall, jag är på god väg. E det ngt att rekomendera, egentligen?!

2007-05-31 @ 14:58:55
URL: http://jessicagrodan.blogg.se
Postat av: Tina

Hej vännen! Såg precis på msn att du hade en blogg, vilken rolig och va duktig du är på att skriva. Kunde inte ha beskrivit kaffe-känslan bättre själv :) Tips är att byta ut brygg mot espresso.. men ingen antidot direkt. Lycka till på sista jobbdagen! KRAM

2007-05-31 @ 19:28:36
Postat av: Prinsessan

dahling, vad har du för msn eg?

2007-05-31 @ 22:53:54
URL: http://nattsyster.blog.com
Postat av: Rookie

tina: ja, visst är det bra med blogg.. man kan liksom följa nåns liv trots att man inte ses så ofta.. jag ska fasiken prova espresso nästa gång jag intar min 4e kaffe vid 20 på kvällen.. bästa tipset hittils:) KRAM!

2007-05-31 @ 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0