Avslutningsfeka

Herre vilken fredag jag haft!! Först ledig, sen fest med jobbet!! Shit vad kul jag hade.. Det började med några öl på nån uteservering i uppsala med några töser från jobbet. Sen var det picnic/parklek/partaj i parken. SÅÅÅÅÅ jäkla kul! Och något som var heeeelt otippat var att jag helt plötsligt skulle öppna avskedspresent.. Jag måste väl erkänna att det föll några tårar på min kind.. En av uskorna hade stickat en mössa.. Stickat en mössa till mej!! Jag blev så tagen, trodde inte att det var sant.. Den var sååå fin.
Velig
Tårar
Piller
Rond
Fjäril
Pojkvän
Snoppar
Inskrivning
Åsså ord som hör till avdelningen..

Dessa ord var instickade i mössan, helt sjukt att man kan ens kan sticka så... Dessa ord förknippas jag tydligen med:) och jag kan nog instämma på de flesta:)

Sen fick jag en vattenkanna oxå med en fjäril på såklart..
Mitt största misstag var att säga till syster E nångång att jag nästan måste kräkas om en fjäril attackerar.. Värst är de där vidriga malarna som är håriga och övergödda.. Iaf, detta har man ju fått höra några gånger på jobbet.. Det tycker nog att jag är lite störd, eller ganska så mycket kanske..

image33


Fan vad jag kommer att sakna det gänget.. Hoppas jag kommer tillbaka en vacker dag..

Jag kommer iaf sent glömma denna fredag, herre vad kul jag hade.. Synd bara att syster T fick ont i huvudet och var tvungen att dra sig hemmåt, jag som så gärna velat svänga min lurviga med henne.. Det får bli i sommar.. Vi som gick vidare dansade hela natten lång, såååå kul. Senare fick vi sällis av några av avdelningens doktorer, det höjde kvällen ännu mer! Nu vill jag ju ännu mer vara kvar.. Tänk vilken rolig sommar jag hade haft om jag jobbat kvar.. Inte tänka på det nu, då börjar jag väl bara tjura igen.. Jag får se det som en bra start i karriären...

Nä nu är det duschen som väntar. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0