Bara väntar och väntar...

Jobbar kväll idag... Det suger fett när man inte har något att göra innan!! Går upp kl 9 ungefär för att inte sova för länge, äter frukost och sen ingenting!! Helt värdelöst. Bara väntar på att kl ska bli 13 så man kan åka och jobba.. Och jobba! väntar på att få jobba, låter ju helt sjukt.

Syrran bor ju 100 mil härifrån (känns det som iaf) så det kan man ju inte bara åka över en snabbis. Eller det kan man väl, men vill ju vara där länge.. Om man ska åka till jobbet därifrån tar det lååååång tid..
Kompisarna jobbar... Man kan inte sitta på balkongen och sola för dit kommer inte solen förren det är dax att åka till jobbet...Ingen lust att shoppa... Inget träningskort, för det är sviiiindyrt i den här hålan..Och inte värt det eftersom jag ska flytta till örebro, man måste signa sig för ett år om man ska träna här.. Kan ju ut och springa kanske du tänker, men det har jag ingen lust med.. Just nu känns det bara såååå tråkigt!!! 

Känns bara som att jag väntar på saker och ting hela tiden.. Väntar på att få åka och jobba, väntar på att få flytta till örebro, väntar på att få flytta till ett riktigt hem (ingen studentlgh), väntar på att få flytta nånstans där jag vet att här kommer jag bo resten av mitt liv, väntar på att få skaffa barn, väntar på att få gifta mej, väntar på att få åka på långsemester, väntar på att få träffa J nästa gång. Väntar på att få ha ett normalt liv helt enkelt..

Bläää, som jag lever nu är ju helt värdelöst.. Bara väntar och väntar...

Kommentarer
Postat av: Frippo

Ska skriva ett inlägg här sen men måste fixa en grej först. Vänta lite...

2007-05-02 @ 19:49:35
Postat av: Storasyster

Den som VÄNTAR på något gott... Usch vilket vidrigt ordspråk egentligen. Förlåt.

Å min man är ju verkligen JÄTTEROLIG *ironi*

Usch tycker synd om dig men fan syrran, nu är det verkligen inte långt kvar tills du får flytta hem till Örebro igen. Från den dagen kommer allt kännas liiiite bättre. Eller hur?

2007-05-02 @ 22:06:17
URL: http://pendelilska.sprayblog.se
Postat av: Rookie

Till Frippo:
TÖNT:)

2007-05-02 @ 23:36:52
Postat av: Rookie

Till syrran:
Ja, då är iaf väntan på att få flytta dit över, bara 49 saker till att vänta på.. men men..

2007-05-02 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0