Jag är lycklig!!

Idag när jag åkte hem från jobbet kom jag på att JAG ÄR LYCKLIG!!
Det var länge sen jag hade den känslan..

J ÄR PÅ BESÖK
J kom i går och ska stanna till helgen.. Visst jag jobbar men det är så underbart att veta att jag får träffa honom efter jobbet och somna och vakna med honom.. Idag hade han varit och käkat lunch med farsgubben:) Undra vad de pratade om.. Skulle jag satsa pengar skulle jag tippa på sport...
Iaf, det är mysigt att veta att Han är hemma när man kommer hem.. Det kan vara en skitdag på jobbet, men det spelar ingen roll om Han är hemma för då försvinner ångesten om man bara får en såndär kram som bara han kan ge..

JOBBET ÄR KUL
Idag var jobbet riktigt kul. Mycket att göra och mycket att tänka på.. Bara jag har kontroll så är det kul!! I mitt CV skrev jag att jag hellre gillar när det är lite stressigt än om det är för lugnt.. Jag minns att det kändes som att jag ljög men nu vet jag att det faktiskt är så... Trodde jag aldrig.
När det gäller jobbet finns det ingen bättre känsla än att hjälpa patienterna. Då menar jag att ta bort smärtan hos någon som exempelvis är nyopererad är underbart, att ta bort illamåendet hos någon som ligger och hulkar så fort han eller hon äter eller se någon som varit så sjuk bli utskriven och gå i från avdelningen med ett leende på läpparna och en kram som hejdå.. Det är dessa känslor jag menar.. Jag vet att det kanske låter klyschigt men så är det bara!!

MAN VET INTE HUR DAGEN SER UT FÖRREN DEN ÄR ÖVER
Imorse när jag vaknade trodde jag aldrig att jag skulle överleva.. Såååå trött. Min första tanke när jag klev upp ur sängen var att jag längtade till kvällen så jag kunde få gå och sova igen. Men så blev det ju inte.. J åkte till en kompis i Täby och jag gick till C och drack kaffe och snackade massa skit. Jag pratade om mitt jobb och hon om sitt..  Sååå trevligt!! Livet är bra härligt ibland faktiskt.. Just det där att inte veta hur dagen slutar...

Nått som gjorde mej extra glad var att se att Olsen varit inne och kikat här på sidan!! Puss på dej!

image7
Bye the way.. The Ark kommer att vinna hela skiten på lördag! Om det inte blir så är det nåt fel på hela systemet..Låten är ju helt sjukt bra!! Jag ska heja på dem på en Birka-kryssning.. Hoppas verkligen att det finns nån tv ombord som visar ESC annars vet jag inte vad jag gör!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Härligt tjejen. Så skall du alltid känna :)
Jag missar ju ESC. Suger lite. Skall dock försöka att INTE höra eller se något förrän vi kommer hem för jag vill verkligen se allt.

Kram.

2007-05-09 @ 23:22:06
URL: http://pendelilska.sprayblog.se
Postat av: J

Låter nästan som du är lite kär, härligt i så fall :)
Jag är precis klar med denna tråkiga skoluppgift och ska strax stänga av datorn, släcka lampan och krypa ner bredvid dig. Ska försöka att inte väcka dig, du sover såååå sött
Jag är glad att du är lycklig!!!

2007-05-10 @ 00:09:11
Postat av: Kakan

fan så iskallt av dig att följa med på kryssning, lovley!

saknar dig!! KRAM

2007-05-10 @ 13:24:41
URL: http://kakananderz.blogg.se
Postat av: Olsen

Ska du på kryssning? Hade hoppats på en helkväll med tjejerna och schlager =(
Nästa år måste vi se finalen i globen, det har vi snackat om i flera år, men det blir aldrig av..
Stora kram till dig och hälsa Mr J

2007-05-10 @ 13:44:32
Postat av: Frippo

Ställer mig i raden, jag är också glad om du är lycklig!!

//The brother-in-law

2007-05-10 @ 15:09:21
Postat av: carro

Sena, sena tjejen... jo man tackar för en KATASTROFAL schlager kväll...Att inte the ark kom bland de 5 bästa är ju bara BLÄ!!! Sen så var ju startfältet så kanonbra :) så att t.o.m Ukraina (teletubbies) kändes helt okej. Men nej..inget glatt får vinna utan det ska vara ett gäng lesbianer tydligen...(inget ont om dom, men ändå). Kul att titta in på din sida. Jättekul att höra att du har det bra!! KRAM C

2007-05-13 @ 16:15:52
Postat av: Prinsessan

Oh baby baby vi får skaka lite mer rumpa snart ;) Kram på dig! Nu ska jag dö i soffan. /T

2007-05-13 @ 19:10:28
URL: http://nattsyster.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0