Inget speciellt

18+0 dagar hittills, 154 dagar har gått, 22+0 veckor kvar ,126 dagar kvar till han beräknas komma. Som ni ser har jag lagt in en liten bild till höger. Där kan man klicka o se dessa siffror.. Sådana finesser va? Tack "I" för tipset:)
Annars har det väl inte hänt så där mycket.. Denna vecka bildas det små små hår över hela bebben som ett skydd vad jag förstår. Dessa hår finns t.o.m på fotsulorna..  Tror även att jag kan ha känt den lille, men är inte säker.. Får återkommer angående det..

På vissa av alla gravid-sidor jag är inne på står det även några väl valda till pappan i fråga. Ofta står det där att han kan köpa presenter lite då och då, som t.ex. massage, hårvård eller nåt plagg så den blivande mamman kan känna sig fin.
Ännu har inget hänt på denna front, så pappan i fråga måste ha missat denna information... Om jag har riktigt tur så kanske han kikar in här ibland:) hoppas...

Kul att så många har kollat in bloggen o lämnat kommentarer, uppskattas:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!



Så kul att du börjat skriva igen! Spännande att man får följa med i graviditeten!



Saknar dig!



Ps. börja överraska J med presenter så kanske han börjar fatta vinken...haha ds.

2008-09-01 @ 10:31:37
Postat av: Fru P

Shiiiiiiit vilken härlig o glad sida du fått!!!!!!

2008-09-01 @ 21:35:36
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: weasel

fru p - ja visst blev den bra.. har hittat en jättebra sida där man kan få hjälp med aaaallt gällande bloggen. skitkul!!



karin - kul att du hittat hit igen:) ja, jag kanske får göra det men jag avvaktar lite..

2008-09-01 @ 23:09:09
Postat av: Bonussyster

Roligt att läsa din blogg. Tänk att lilla T verkligen ska bli mamma! Spännande värre! Hopps du mår bra. KRAM på dej fr Bonus

2008-09-02 @ 12:35:06
Postat av: Carro

Fantastiskt fin sida du har!!! Jättekul att du uppdaterar om bebben...Så kul det kommer att bli, längtar! Hälsade i helgen på en liten Lilly, 10 dagar gammal...Så söt!

puss!

2008-09-02 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0