Havandeskapsledighet.

Måste vara världens fulaste ord. Eller nej förresten, det måste vara Havandeskapspenning.
Hur som så är det just detta som gäller just nu.
Jobbade min sista dag förra fredagen.. Så 1 vecka har jag nu varit på havandeskapsledighet.
Känns jättekonstigt.
Jag saknar jobbet. Förra fredan tyckte jag det var sååå skönt att gå därifrån.
Men idag känns det mest tomt. Jag saknar dessa tunga patienter och mina arbetskompisar!
Det känns nog extra tungt eftersom vi nu ska flytta till norrköping. Vet ju alltså inte om jag kommer
tillbaka till 29an nåt mer.
Det är det som känns hårt.

Nåväl, livet går vidare. Jag har ju fantastiska saker att se fram emot..
Men detta är jag i ett nötskal. Tänker på det som varit och det som komma skall.
Nu jäklar måste jag försöka njuta av nuet. Vilken klyscha! Men jag ska verkligen försöka.

Snart ska jag träffa en av pärlorna på jobbet och ikväll ska jag träffa några till:)
Det ska bli underbart samtidigt som lite sorgligt.. Det är ju lite av ett farväl...

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, farväl är ju inte din starka sida =)

2008-12-08 @ 15:53:09
Postat av: Storasyster

Älsklingen, att du har så svårt för förändringar o farväl... skruttan. Önskar vi bodde närmare varann o kunde stötta o blötta när det krisar.



Det är väl FAAAAAN då.



Men du, som du också vet så kommer allt kännas bättre alldeles snart. Det gör det ju alltid...



Massa kramar från din syster som saknar dig så.

2008-12-08 @ 16:38:35
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade du inte varit havandeskapsledig (håller med, fult ord) så hade du ju inte kunnat träffa mig häromsistens... Ta vara på det bra va det ju så fick du två dagar av det bästa! Och ödmjukaste..=)

2008-12-09 @ 20:13:06
Postat av: Rebecca

Åhh min söta söta vän!! vad jag saknar dig. Jag hoppas så innerligt att vi kommer förbi i Norpan innan du hinner få Ruben! Annars blir jag ledsen i ögat. Tänker på dig hela tiden. puss på dig min vän!

2008-12-11 @ 22:30:15
Postat av: weasel

blir alltid så glad av kommentarer!! becca - vi måste hota M´s chef så han oxå får ledigt o ni kan åka hit!! säg bara till när jag komma ner och göra ett jobb:) pusspuss

2008-12-11 @ 23:46:38
Postat av: Magda

Det var inget farväl favvo Tessan, det var ett vi ses senare:)

2008-12-12 @ 01:39:31
Postat av: weasel

magdur - känns bättre att se det på de sättet.. förresten, lugn natt? noterade tidpunkten för ditt inlägg:) skönt för dej om så var fallet.. kram kram, ses nästa gång jag är i örebro..

2008-12-13 @ 00:31:37
Postat av: Storasyster

GRÄNS på dig som inte skriver fler inlägg...

2008-12-19 @ 07:55:36
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vad händer. inga nya inlägg? puss

2008-12-20 @ 08:14:51
Postat av: weasel

jag har varit uuuusel på att skriva. sorry!! jag ska skriva imon tänkte jag, när jag laddat kamerabatteriet... roligare med bilder juh:)

2008-12-20 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0