Senaste tiden i bilder..

Idag är jag lat. Visar lite bilder om senaste tiden som varit...

Först en magbild..

Förra helgen såg maggen ut så här. Då v. 33+0.


Luciamorgon på väg till lussefrukost.


Lussefrukost hos M och I. Underbart!


Nya vitvarorna har precis anlänt.. Blir nog fint så småningom..


Älskling fixar lådor och jag inspekterar att han gör rätt:)


Torkar av nya fina köksbänken...


Jag o J lägger golv i hallen..


Köket börjar arta sej..


Plötsligt har jag fått en överraskning av J.. Har aldrig blivit så glad tidigare av en dammsugare:)
Visst är den snygg??! Jag är kär.

Nä nu måste det jobbas igen... Hej

Kommentarer
Postat av: Magda

hej sötnos, vad fin du är m din mage! och fint hemma kommer n få det ser jag det:) hoppas allt är bra med er. puss o kram

2008-12-24 @ 22:56:03
Postat av: Carro

Ho ho,



Kul att se lite bilder från lägenheten, ser ut att bli superfint & vad fin du är med din mage!

Hoppas vi ses snart igen, var så mysigt sist.



Puss o Kram

2008-12-25 @ 19:13:43
Postat av: Re

2008-12-26 @ 09:20:11
Postat av: Rebecca

WOW va fin du är!!!! Har ju bara sett kort av magen innan, inte hela dig! Jag är så aaaaaivs!!! Jag vill också vara sådär fin när jag blir gravid!!! Tror inte att Mered kommer få ledig den helgen tyvärr. Han ska antagligen till Blixt som fyller år i Gävle helgen efter. Jag försöker att dom ska ändra det till helgen innan så det blir som en överraskning. Så inget e bestämt ännu! ska försöka ringa dig i veckan!!! puss

2008-12-26 @ 09:22:36
Postat av: Majsan!

Hej vännen!

God fortsättning!



Vad fina ni är, du och Rubis..! ;-)



Ligger på soffan och laddar för natthelg på 29:an. Astrist att du inte är kvar, saknar dig!!



Hörs, kram/M

2008-12-26 @ 15:32:28
Postat av: Storasyster

Vacker som en dager. O nu är du en trappa ner från mig... ska ner o se dig live nu. Puss.

2008-12-26 @ 17:20:38
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: weasel

åh jag bliiiir så glad av alla fina kommentarer!! kir.systrar- jag saknar er oxå!! skulle vara sååå kul att kunna kila upp till er ibland när jag har tråkigt, men icke..

syster- tusen tack för den underbara julhelgen!! saknar dej redan ju:(

carro- du får komma hit o se den live snart så vi får träffas igen!!



puss på er!!!

2008-12-27 @ 22:10:58
Postat av: weasel

becca-fan vad tråkigt!!! men ett litet hopp verkar det ju ändå finnas:) kämpa på, vill såå gärna att ni kommer förbi här snart!!

2008-12-28 @ 12:04:14
Postat av: Frippo

Va fint det blir i hallen. Hur har ni lärt er lägga golv?



Tack för i helgen kära du! Ta hand om er!

2008-12-28 @ 12:10:10
Postat av: Sanna

Vad snyggt slutresultatet kommer bli! Måste ju ta åt mig lite av äran då man har varit med och fixat...hahaha...

Du och din mage e så fin. Efter att vi pratat igår fick jag en sådan längtan efter dig...saknar min vän...måste ses snart igen...

Gott Nytt År till er båda!

Puss & Kram Sanna

2008-12-30 @ 16:45:09
Postat av: Sanna

Vad fint det blir! Tar åt mig lite då jag slavat en hel helg hos er...hahaha...

Det var ju inte så länge sedan vi sågs men jag saknar dig redan. Måste träffas snart igen.

Gott Nytt År till er båda!

Puss & Kram

2008-12-30 @ 16:50:44
Postat av: Sanna

Vad trött jag blir...ena stunden försvinner inlägget...jag skriver ett nytt och sedan kommer det första tillbaka...hmm...

2008-12-30 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0