Mina kära kirurgsystrar!

Här är de:


Men en favorit  är hemma o är sjuk :( Syster P saknas på jobbet...

Igår var klubben för inbördes beundran på O´learys och käkade, vissa lyckliga själar fick även köpa sig
en och annan bira, grattis!
Utan dessa underbara tjejer hade jobbet inte varit värt att går till.. Vikka pinglor!
Får ont i magen när jag tänker på att det inte ens är 2 månader kvar tills
jag slutar på jobbet. Det som gör ändå mer ont är jag jobbar natt och därmed
träffar dessa tjejer ännu mindre. Hur tänkte jag egentligen när jag tackade ja??
Vet ej...
Nåväl nu är det som det är, jag får ju iallafall sista månaden tillsammans med dem,
för utom syster M.. Hon jobbar ju alltid natt:(
Nått som oxå är tråkigt är att syster P inte är på jobbet, krya på dej snabbt min vän!!
Så jag får jobba med dej igen innan jag går...

Nog snackat om dessa pinglor, de blir alldeles för stolta om jag fortsätter skriva så fint om dem :)
Bäst att sluta..

Lite mage och vagn kanske??
Magen framifrån ser ut som nedan, v. 24+0


O så har vi köpt vagn:) En begagnad, men dock..

Liggdel ingick förståss.. Gillade den faktiskt, var dock skeptisk innan vi såg den in real life..
Känns bra att ha den avklarad, så att inte alla utgifter kommer på samma gång!!

Nu ska jag snart käka sushi med syster I.
Hej


Kommentarer
Postat av: Syster Å

Tack för de fina orden raring. Vi älskar dig och den lille.

2008-10-16 @ 17:30:00
Postat av: weasel

tack söta du syster Å!!!

2008-10-17 @ 15:07:53
Postat av: Syster M2?

Söt du är syster T, känns som vi får fösöka hänga mer på fritiden nu när jag oxå blir nattsyster:(. Känns konstigt o komma ifrån alltihop, men skönt oxå på nåvis. Puss

2008-10-26 @ 19:46:32
URL: http://madga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0