Sämsta helgen på mycket länge!!

Visst jag var ledig igår och imorgon, men det spelar ingen som helst roll om man inte har något att göra.
Klockan 14 ska jag iväg o jobba och det känns typ kul, för då ska jag i allafall göra något.
Det är helger som denna som jag saknar mina närmaste vänner nåt otroligt.
Att bara ses och sitta och snacka skit.
J är inte hemma, när vi pratade idag undrade han vad jag längtade efter nu och jag kommer inte på nåt bra svar.
Jag vet inte. Jag vill väl bara ha ett normalt liv. Bo i en vanlig lägenhet, ha vänner och familj i min närhet.
JA jag vet att jag aldrig är nöjd, att jag alltid längtar efter något. Men det borde finnas en anledning till det...
Jag tror bara inte att jag är nöjd med mitt liv som är JUST NU.

JA jag vet att man ska njuta av livet här och nu, leva mer i nuet. Det är jag verkligen inte intresserad av
en dag som denna.
Vaknade 8.30, kikade lite på tv, gick upp 10.30, käkade frukost själv, sitter nu i soffan och har nyhetsmorgon
i bakgrunden och sitter framför datorn.  Väntar på att klockan ska bli 13 så jag kan cykla till jobbet.
Vad är det att njuta av? Enligt mej är det inte konstigt att längta till nåt en morgon som denna.

JA jag vet att jag kan hitta på nåt. Hitta på nåt?? Vaddå? Vad jag än hittar på så kommer jag ju hitta på
detta själv och det är ju det jag inte vill. Vill inte var själv just nu. Så då spelar det ju ingen roll och hittar
på nåt eller ej.

Hej

Kommentarer
Postat av: Frippo

Sätt dig på tåget och umgås med mig imorgon då?

2008-10-04 @ 13:53:34
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Frippo

Förlåt, inte bara mig, oss.

2008-10-04 @ 13:54:12
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: Frippo

Kul att du kom förbi! Alltid lika trevligt att ha dig här!



Va du liten, mellan, stor elller gigantisk abborre på tåget?



Hälsa

2008-10-05 @ 17:52:11
URL: http://frippo75.blogg.se/
Postat av: weasel

åh det var kul att komma över ett tag! tror faktiskt inte att jag körde abborren alls.. var nog övertrött tror jag..



tack för idag!! ni räddade min helg:)

2008-10-05 @ 21:40:35
Postat av: Majsan!

Men du!

Varför hör du aldrig av dig, när du har så tråkigt..? Du har ju ett par goda systrar här i stan, som gillar att hnga och fika...

Kram Majsan

2008-10-17 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0