150 slag/min

J är i Milano så jag tog med mej mamma till barnmorskan idag! 
Har precis kommit därifrån. Sikken känsla, fick höra hans hjärta slå, 150 slag/min.
Allt verkar helt normalt. Livmodern stäcker sig 1 cm oven min navel.

Blodsocker, urinsticka och blodtryck helt normalt. Hb hade sjukit från 139 till 124 så nu blir det

järntabletter...

Och sist men icke minst. Vågen... 7kg har jag lagt på mej. 55,5 kg på inskrivningen och nu 21+0 är det 62kg.
Fattar inte var de sitter bara..

Tydligen väger livmodern, fostervattnet, fostret etc. så många bäckar små...


Kommentarer
Postat av: mor-san

Vad häftigt att få höra sitt barnbarns hjärtslag idag! Träffade de andra tre i helgen! Vad stolt jag är! Kram

2008-09-22 @ 20:11:12
Postat av: Carro

Hej!

Vad fort tiden går! Häftigt att du verkligen känner lillkillen nu. Synd att vi inte ses på fredag :(

Kram kram

2008-09-22 @ 20:14:01
Postat av: weasel

carro - ja det var verkligen skittråkigt att vi inte kunde ses. men jag är ledig mycket i oktober, då får vi banne mej ses:) kram kram

2008-09-22 @ 22:47:21
Postat av: Joel

Nu är det bara två dagar kvar tills jag också får känna sparkarna,

längtar efter er!!!

puss och kram

2008-09-24 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0