22+0

Han väger typ ett halvkilo och är omkring 30cm. Beror lite på var man läser.. Han hör mina hjärtljud, aortan brusa och tarmljud. Ljud som han ofta får höra utifrån kommer antagligen inte skrämma honom när han kommer ut.. Om vi hade haft en skällande hund hemma hade det inte skrämt den lilla när han kommer ut.  Nästa söndag när jag gått fulla 23 veckor skulle bebisen ha ganska stor chans att överleva om han skulle födas då... Känns lite skönt att veta...

Och nu till det bästa. J kom ju hem i fredags och nu har även han känna bebisens sparkar!! Sååå häftigt att även J kan vara med och känna nu tycker jag!!

O nu ett litet foto..

Vecka 22+0


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vilken fin mage du har nu Tessan. Och det låter som att du mår så himla bra och bara kan njuta av tiden tills han kikar ut : )

Kram

2008-09-28 @ 13:07:55
Postat av: Sanna

Din mage är så söt =)



Idag träffade jag brorsan och P och jag fick känna på hennes mage, men tyvärr kände jag inga sparkar. Nu är det bara 1 månad kvar tills jag blir faster...jippi!!



Puss & Kram

2008-09-28 @ 22:30:39
Postat av: Anonym

Din mage är så söt =)



Idag träffade jag brorsan och P och jag fick känna på hennes mage, men tyvärr kände jag inga sparkar. Nu är det bara 1 månad kvar tills jag blir faster...jippi!!



Puss & Kram

2008-09-28 @ 22:31:37
Postat av: Fru P

Shit. Inte bara en söt mage. Utan du e för fan SEXIG fast du e gravid.



Orättvist. Sån var inte jag!



Fantastiskt detta.

2008-09-30 @ 22:22:13
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: weasel

nämen tackar ödmjukast för fina kommentarer:)

2008-09-30 @ 23:20:30
Postat av: Carro

Shit nu händer det grejer!

Kram

2008-10-03 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0