Dagens ros

Så här står det i norrköpings tidning idag.
Varning för skryt:)
Men det är sååå kul så jag måste bara dela med mej!
Jag citerar..

"Dagens ros
till syster Therese som jobbade på Vrinnevisjukhusets
vaccinationsavdelning fredag kväll den 4 december mellan
16.30 och 17.30.
Ditt engagemang och din uthållighet samt din medkännande
attityd är något vi aldrig glömmer.
Att möta människor som dig under yrkesutövning gör
att man tror på människans förmåga.

PAPPAN OCH DOTTERN"


Jag blev riktigt rörd när chefen häromdagen berättade detta.
Samma känsla fick jag idag när jag såg det i tidningen.

Såå uppskattat att få höra när man gjort ett bra jobb.
Tack Pappan och dottern!

Vi borde oftare berätta för folk när vi uppskattar dem.


Kommentarer
Postat av: Magda

grattis till den rosen, den var inte dålig! Jag är övertygad om att du gjorde ett fantastiskt jobb, saknar dig på 29an, kommer du tillbaka nåt? KRAM

2009-12-11 @ 00:41:27
Postat av: Storasyster

ÅHHHH!!!!! Det är ju helt fantastiskt!!!! Jag = stolt...

2009-12-11 @ 09:32:21
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Mor

Jag är också stolt! Härligt! Kram Mor

2009-12-11 @ 10:50:58
Postat av: weasel

tack tack tack!



magda - saknar dej med, kommer snart och hälsar på hoppas jag! kram kram hälsa folket:=)

2009-12-11 @ 20:08:28
Postat av: Jenny

Åh vad skoj!!! Inte varje dag man får uppmuntran i detta jobb!!!

Du är en SUPER SJUKSKÖTERSKA!! Glöm aldrig det!!!!

Stor kram!

2009-12-11 @ 21:19:00
Postat av: Frippo

Du måste varit grym om man sätter in det i tidningen. Ta åt dig!

2009-12-12 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0