20 dgr

I natt var det en bra natt:)
Han somnade omkring 20.00, jag gick o la mej typ 21.00.
Han vaknade vid 01 käkade somnade om.
Vaknade åter vid 05 tror jag, käkade, bytte blöja, somnade om.
Sen vaknade jag vid 07 och fick för mej att han inte ätit på länge.
Väckte honom o så kom jag på att det var lite väl tidigt..
Fan, han somnade inte om direkt denna gång. Men efter ett tag slocknade han igen:)
Om nätterna är så här överlever jag..

Var på BVC i måndags.. Killen har gått upp 1 kg sen vi lämnade sjukhuset.
Nu väger han 4100 gram och är 54 cm lång. 4 cm har han vuxit.
Sjukt att det går så fort..


Bara älskar detta foto!!  Ser ut o trivas sååååå på pappas bröst.

Forza Bajen skulle nog Frippo säga :)

Nu ska jag snart våga mej ut på stan o fika med några tjejer som jag träffat här i Npg.
De väntar på att deras kottar ska komma ut nu när som helst..


Kommentarer
Postat av: renee lindberg

HALLÅ DÄR !!!! SÅ ÖST HAN ÄR , HOPPAS ATT NI MÅR BRA , EFTER ALL UPPSTÅNDELSE KRING DEN LILLE RUBEN. HOPPAS ATT DU KOMMER OCH HÄLSAR PÅ OSS PÅ JOBBET SNART . TÄNKER PÅ ER KRAM RENEE

2009-02-11 @ 11:45:03
Postat av: Jenny

vilken snygging!!!

låter som ni har bra nätter (eller i alla fall denna natt ;-))

ska bli skoj att träffa er sen!

hur gammal är han nu?

kram jenny nordlund

2009-02-11 @ 15:31:04
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh vad jag längtar efter att få se och hålla honom. Är såå besviken att jag inte kunde komma. Glöm inte maila mig datum du kan träffas.



Puss & Kram

=)

2009-02-11 @ 16:57:00
Postat av: Jenny

haha såg nu att min komahjärna inte var läskunnig... det stod ju 20 dagar i rubriken ;-) haha inte bara du som är trött!! kram

2009-02-11 @ 19:52:49
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! Vilken sötnos han är lilla Ruben!!! Hoppas han fortsätter att sova sådär på nätterna...

Sköt om er!!

Kramar

2009-02-11 @ 20:45:50
Postat av: Magda

Söt så hälften vore nog, bra gener har han lillen:). Självklart är det forza Bajen, eller kanske är det Kirurgsystrar? puss o kram

2009-02-11 @ 21:46:35
Postat av: Johanna

Instämmer med alla föregående kommentarer... Supersöt och håller tummarna att nätterna fortsätter sådär :)

Kram på dig!!!

2009-02-11 @ 22:05:26
Postat av: Frippo

"In med bollen HEJ HEJ "...



Vi ses imorgon!

2009-02-11 @ 23:48:10
Postat av: Syrran

Fyyyyyyyyyy fan va fin han e MIN systerson!!! Jag är stolt som en höna o längtar så det gör ONT tills jag får klämma på honom... men imorrn är det ju fredag. WEEEEEHOOOOOO!!!!!!



De där är DRÖMNÄTTER gumman. Hoppas innerligt att han fortsätter så... men du vet, jag är ärlig... tyvärr så kommer det vända igen och så där kommer det förmodligen hålla på i flera år :-D



Ikväll får Ruben träffa sin "morbror". Och idag fyller lillemans far år väl? GRATTIS MASSOR!!!!!!!

2009-02-12 @ 10:02:39
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Majsan

Hej hopp!

Å vad kul det är att få läsa om er och om hur det går för er. Jag blir bara så sugen på en liten bebis!

PS: har du sett att "Reine" fått nytt jobb. Sitter och surfar hela dagarna... ;-)

Miss you!

2009-02-12 @ 18:05:38
Postat av: Tina

Bedårande söt är han!!hormonerna hoppar när jag ser dina bilder. Låter som en riktigt bra natt, sköönt!



Kramar!

2009-02-12 @ 20:41:05
Postat av: Syrran

IIIIiiihh. Idag är det FREDAG! Och ikväll ses vi :D



Förresten, kolla in lillemans öra :D Det är ju EXAKT som morfar, du, jag o min Äldsta :D

2009-02-13 @ 12:22:26
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Rikard

Hallo there the family!

Första gången jag e inne på bloggen... Well done fröken Eriksson=)

Ruben... Vilken hjälte!! Ser ju redan nu vilken don juan han kommer bli=) Dessutom har jag hört att han e som piggast när folken dansar som ivrigast 300 m ner för backen på Palace.. Det ska börjas i tid=)

Har dessutom hört ryckten om att "jennis" "bickar" börjar tyna och att han tummar på träningen... Stämmer de?? Nu e de dags att du kör på honom så han kommer igång igen så Ruben får något att skryta om för sina kompisar o brudar.



Take care så ses vi förhoppningsvis snart!!

2009-02-17 @ 13:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0