Kungen av Märsta

har somnat in.
Igår hände det..
Våran älskade farfar lämnade oss och har nu lämnat ett stort tomrum.
Han var den coolaste gubben jag kände.
Även om det är väntat så är man aldrig förberedd.
92 år gammal blev han.
Senaste tiden har varit riktigt jobbit att hälsa på honom eller framförallt att gå därifrån.
Lämna honom ensam.
Han har varit så ensam och less på livet.
Så på ett sett känns det skönt att han äntligen fått somna in.
Han har inte velat leva senaste åren, visst har han sagt det lite med glimten
 men inte på slutet..



Farfar och Sessan.

Hoppas han nu har det riktigt riktigt bra var han nu är.
En speciell plats i hjärtat har han Kungen av Märsta och det kommer han alltid att ha.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag blir sa javla glad nar jag ser dom har bilderna och samtidigt sa javla ledsen! Finns ingen battre farfar an honom och jag saknar honom redan sa mycket, nan battre krutgubbe an honom finns nog inte. Kandes tomt nar mamma ringde igar och chocken kom dagen efter, visste inte riktigt vad man skulle tanka. Nu kanns det nagat batte och jag vet at han har det bra dar han ar nu med farmor. Lev i frid alskade farafar, vi tanker pa dig!

2009-02-22 @ 12:49:07
Postat av: Frippo

Ja, fan det är jävligt trist förstås men kungen , KUGEN , av Märsta kommer nu äntligen dit han ville. Må han vila i frid med frugan sin som han delat så många år med.



Han gjorde verkligen skäl för namnet och det va en ynnest att få lära känna honom!

2009-02-22 @ 14:19:41
Postat av: Syrran

Snyft.

2009-02-25 @ 22:14:44
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0