För sista gången.

Helt sjukt att veta om detta i förväg.
Hela dagen idag har jag tänkt att nu är det sista gången jag gör detta innan han kommer..
Sista frukosten, sista duschen, sista kvällen, sista natten med denna mage.
Samtidigt som jag tycker att magen är jobbig och ivägen kommer jag nog sakna den..
Eller kanske inte just magen utan rörelserna där inne.
MEN å andra sidan har jag ju bebisen i famnen då istället:)

Lite foton som är tagna så här för sista gången som icke förälder.

Nu är sängen äntligen bäddad och redo för en liten Ruben..


Magen för sista gången. Vecka 38+2.


En trött en...


2 stycken som nog inte riktigt fattat ännu vad som komma skall :)


Åsså nya fina hallen som nääästan är klar:)

Det var det det.. Imorgon 7.30 ska vi infinna oss på bb.
Där ska jag få en nål i armen, dropp, urinkateter och op-kläder..
Läskigt att vara patient för en gång skull...
Omkring 9-tiden bär det iväg till operation.
Så då får ni tänka lite extra mycket på mej:)

Puss och kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Mormor H

Grattis till Ruben! Längtar så efter att få träffa honom (och er förstås). Kramar i massor!

2009-01-22 @ 16:04:21
Postat av: Frippo

Galet kul! Grattis igen!

Hör av er när ni orkar/landat, nyfiken på hur allting gick m m.

2009-01-23 @ 14:32:07
Postat av: Carro

Tänk att ni har en liten bebis nu!!! Jättegrattis!!!

Kramar till er båda!

2009-01-23 @ 15:38:59
Postat av: Majsan

Hej vännen!

Grattis, hoppas allt gått bra. Hälsa Rubis!

Pöss

2009-01-23 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0