5 månader




Mittenkusinen

Tuffing

Sitter nästan själv...

hihi ser liiiiiite tillgjort ut :)

Kusinmys på mammas gamla täcke

En sliten morsa och två söta kusiner.

30 grader i mormors pool..


Det var några bilder från senaste tiden. Orkar helt enkelt inte skriva nåt.
Vi har det bra, J har semester och vi slappar mest hela dagarna..
Har varit hos mor min i 2 veckor och blivit ompysslad, så nu orkar jag inte
göra många knop. Har blivit förslappad. Men det är skönt att bara vara..

Vi är förresten på biljakt. Måste tjacka ny bil innan vi ska bila söder ut om
ett par veckor..
Vad har ni för bilar? Är ni nöjda eller ej? Har ni några tips?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Köp min Laguna. Ni får den för kompispris - bara 110 000 kr! Som hittat! Förövrigt fina bilder - men det är klart... det är ju fina modeller :-)

2009-07-06 @ 23:11:11
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vår Skoda Octavia funkar klockrent :)

Kul att se lite uppdatering från er och lillen är ju lika söt som alltid liksom sin mor (och far) ;) Kram!!!

2009-07-07 @ 16:09:00
URL: http://[email protected]
Postat av: weasel

johanna - vi kollade just på en octavia idag.. verkar ju riktigt fin ju.. kul att ni är nöjda.. får kika närmare på den.. jag, har varit riktigt dålig på uppdatering av denna blogg.. jag ska försöka bättra mej:) allt bra med dej?

2009-07-07 @ 19:52:13
Postat av: Johanna

Jodå, här knallar det på. Har haft en riktigt jobbig period med kinkig Sebastian och trotsig Rasmus men med lite hjälp av mamma och svärmor har det ordnat till sig ;) och barnen har lugnat ner sig en aning. Kram på dig!!!

2009-07-08 @ 08:22:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Frippo

"Min" Laguna... Ehhhh.



Stiliga bilder förutom J där när han aktar sig för taket...

2009-07-08 @ 21:42:20
Postat av: Jenny

åh vad stor han blivit "lillgrisen".



vi har en mazda cx-7 som vi gillar massor. den är rätt stor men ändå inte klumpig.

vi hade en ford focus innan, köp INTE en sån haha

kram kram

2009-07-09 @ 19:44:55
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: weasel

tack tack för tipsen! vi har nu köpt en opel astra kombi. jättefin. så ingen ford focus blev det:)

2009-07-11 @ 19:48:12
Postat av: Jenny

haha vad bra!! opel är ju bra så det kommer säkert bli finfint!! :-) gött med ny bil. det är alltid trevligt. när kommer du till örebro nästa gång? tänkte få ihop lite fika med oss "mammor". kram

2009-07-12 @ 19:40:18
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: weasel

jenny - vet inte riktigt när jag åker dit igen. men i augusti kanske.. ska iväg nu i juli.. kan ju försöka styra upp nått i augusti då.. första helgen är jag dock i kalmar:) jag kommer gärna och fikar med er! skitkul o se hur alla ungar vuxit!! kram

2009-07-12 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0