Min man.

Känns konsigt att säga.
Min man.
Det kommer nog ta ett bra tag innan det känns naturligt på tungan.

Det har hänt lite saker sen sist.
Lillgris har dopts.
Lillgris föräldrar är inte längre sambos.
Lillgris föräldrar är nu mera äkta makar!!
Vi körde en liten surprice i lördags för våra nära och kära.
De trodde att de skulle på dop.
Det var iochförsig sant.
Men inte bara dop utan även en vigsel!

Dagen blev precis som vi tänkt.
Syrran sjöng och bonus spelade sååååå underbart, TACK!
Lillgris var såå snäll i sin fina klänning.
Ett förvånat sus gick igenom bänkraderna i kyrkan när prästen släppte bomben.
- Nu är lillgris döpt men vi är inte riktigt klara än... Vi ska nämligen fortsätta med en vigsel.
Hahahaha äntligen skulle vi få säga JA till varandra!
Som vi längtat. Kännt sjukt att det äntligen har hänt.
Det blev precis som vi ville.
Våra närmaste var där och blev sååå överraskade:)

Bilder från dagen kommer så fort jag får tag i dem..
Hittade dock några som jag kan bjuda på tills vidare.


Min gamla dopklänning, så även syrrans och hennes tjejers gamla klänning.

Brudparet :)

Igen

Åsså lillgris


Kommentarer
Postat av: Syrran

Och vår kära far utbrister "Vem FAN ska gifta sig?" - ha ha underbart!

2009-06-10 @ 13:18:56
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Magda

Grattis till giftemålet:) Hoppas allt är bra med er, verkar ju så när man läser här iaf. Kram Kram

2009-06-10 @ 15:15:55
Postat av: Jenny

Nämen!!!! vad skoj!! stort grattis!!!!! :-D ska bli skoj att se bilder sedan!! ta hand om er! kram kram

2009-06-10 @ 19:21:17
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var som rackarn´s!!!!!!!!!!! JÄTTE Grattis till er båda.

imorgon har 29:an sommarfest å då får vi skåla för er1 Kram tessa

2009-06-10 @ 23:28:42
Postat av: renee lindberg

Hej på er , vad roligt att ni har gift er och döpt er lilla solstråle ett stort grattis från oss på 29an och en stor kram . hoppas att vi ses snart kramar renee

2009-06-11 @ 12:33:07
Postat av: Johanna

STORT GRATTIS!!! Jätte kul idé. Hihi kan kan nästan se familjen och vännernas miner framför mig :)

Stor kram!

2009-06-12 @ 09:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0