Lillgris 2 månader

Shit, min lilla kille är redan 2 månader!
Trodde aldrig det kunde gå så fort.
Skönt.
Livet börjar bli rätt mysigt nu.
Han är ju så snäll så snäll.
När han fattat att han ska sova vid  21-tiden genom hela natten,
 då kommer livet bli ännu mer mysigt!

Hade en barndomskompis på besök här i helgen.
SÅååååå mysigt.
Nya vänner är inte i närheten vad de där gamla kompisarna som känner en sen barn.
Det är nåt speciellt med barndomsvänner.
De känner liksom hela mej och inte bara det jag "valt" att dela med mej till nya vänner..

Det är tråkigt att inte ha sina barndomsvänner nära. Saknar dessa oerhört.

Nåt jag oxå saknar är jobbet. Trodde jag aldrig jag skulle säga..
Tror att jag mest saknar arbetskompisarna. Jag har ju bara jobbat där i 1,5år
och ändå saknar jag dem. Konstigt..
Skulle vara kul att jobba en dag, att bara få sätta en nål skulle vara kul.
Men kanske inte nu, de har sååå tungt på jobbet vad jag hört.
Skönt att vara hemma ändå..

Nu kommer jag på mej själv att sitta här och sakna massa saker.
Det är ju typiskt mej.
Längta tillbaka eller frammåt.
Jag har ju faktiskt världens sötaste pojke framför mej.
Varför kan jag inte bara njuta av här och nu.
Varför är det så jäkla svårt??

Nåväl, foton från veckan och helgen som varit.

Barnvagnsparkering på barnvagnsbion.. Komiskt..

Snygg-mamma och lillgris

Lillgrisen trivdes såååå i B´s famn.


Vad säger tanten??

Sista badet i baljan.. Lillgris har börjat fatta hur man plaskar...

Söndagsprommis...

Dej gillar jag! Du och B måste komma oftare!!

Det var veckan som gått. Nu lunch på stan!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Vad stoor han har blivit lillskrutten! :) Hoppas vi får träffa er i påsk uppe i friska fjälluften! Kram på er!

2009-03-23 @ 18:43:52
Postat av: Lillbonus

Heej! Vad stoor han har blivit lillskrutten! :) Hoppas vi får träffa er i påsk uppe i friska fjälluften! Kram på er!

2009-03-23 @ 18:44:17
Postat av: Johanna

2 månader... tiden går fort fort fort. Min lille Sebastian är 3 veckor idag och jag säger som du varför inte njuta av här och nu. Jag sitter och längtar till första leendet och när det ska bli lite mer struktur på amning och sömnen. Hmmm... Jag ska nog tänka mer här och nu! Nått jag bara måste är i alla fall att komma ut mer. Sitter inne alldeles för mycket :( Ha det gott och pussa lillprinsen!

2009-03-24 @ 12:14:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0