Lite foton..

Bara lite foton av senaste tiden...

Funderar lite i babysittern..

Nybadad i farmors famn i nya pyjamasen

Mina små prinsessor och min lilla prins åsså J.

Storkusinen håller sååå gärna lillgrisen:)

Första badet i badkar med pappa.

Nya jeansen..

Glad skit på gymmet:)

Sovandes på skötbordet medan jag gör ordning mej för dagen:)

Sååååå mysigt att ha en sovandes lillgris på mej.

Det var senaste tiden i bilder det..
Sista fotot är taget i skrivandes stund. Luktar just nu på hans fjuniga huvud.
Jag bara älskar det!!


Kommentarer
Postat av: Mor

Det är bara inte klokt vad han växer! Jättesöt! Längtar till helgen. Kramar till tusen.

2009-03-04 @ 22:46:18
Postat av: Sanna

Mysiga bilder. Vad jag längtar tills på lördag då jag äntligen ska få träffa lilla Ruben!



P&K

2009-03-05 @ 18:30:42
Postat av: Jenny

vad stor han ser ut!! hur stor är han???

2009-03-05 @ 19:41:19
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: weasel

jenny - ja han har vuxit som attan! skulle till bvc idag, men hon hade dubbelbokat:( så väga o mäta på måndag så jag återkommer då! synd att vi inte kan ses imon..

vikka fina killar du har, brukar kika på din blgg:)

2009-03-05 @ 21:42:27
Postat av: tina

Underbara bilder!! hur fin som helst! kramar

2009-03-06 @ 21:46:21
Postat av: Syrran

Åhhhh min lilla lillgris. Jag älskar det där lilla pyret!!! Snälla säg att vi ses snart igen!!!!

2009-03-07 @ 18:19:08
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hej!

De är för goa de små, för små är de verkligen. Jag hade glömt bort hur små de verkligen är när de är nykläckta och hur fort faktiskt växer :)

Lille Ruben verkar må som en liten prins och saker och ting har stabiliserat sig lite förstår jag. Själv är jag i "onda bröst-, salva- och sömnlöshetsstadiumet" ... men som sagt det blir ju bättre. Kramar på dig och din familj!

2009-03-08 @ 09:56:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0