15 veckor eller 3 månader och 2 veckor

Nu har lillgris somnat. Duktig pojke.
J ska spela basket i kväll och jag ska bara vara.
Har lånat en film från en kompis..
Dagboken.
Jag ska gosa in mej i soffan och mysa.
Men först bjuder jag på några foton.


Pappa på besök. Söderköping och glass blev det.

En rolig min:)

Börjar greppa saker då och då..

Bara en tidsfråga tills tummen åker in på allvar...:(

Farmor hittade nån form av mössa i leklådan...

Och jag hittade tillhörande glasögon...

Mysigt med kind mot kind..

Thats it. Nu mys i soffan. Hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar lillgrisen! Har nog blivit lite beroende av att gosa med honom =)

2009-05-07 @ 20:46:04
Postat av: Sanna

Saknar lillgrisen och hans fina mamma!

2009-05-07 @ 20:47:49
Postat av: Mor

Åh vad han växer! Vad mysigt ni har det! Kram Mor

2009-05-07 @ 20:51:39
Postat av: weasel

sanna - du får mysa med honom nästa helg förhoppningsvis om vi ses!!



mor - du får ta och pallra dej hit snart!!

2009-05-08 @ 08:10:38
Postat av: Johanna

Alltid lika kul att läsa vad som händer i Norrköping med omnejd :)

Det ser ut som du har samma problem som jag... Hur aktiverar/roar man en liten knodd? Den som löst den saken vill jag gärna träffa :) Visst hittar man på saker, men de är ju outtröttliga, hihi! Jag har ju lite experthjälp faktiskt i form av Rasmus, men han blir uttråkad efter ca 3 minuter och så är det jag som får försöka igen. Man får vara glad för det lilla ;) Det bästa av allt är när man får det där bländande leendet tillbaka, mmmm! Kramar från Öret!

2009-05-08 @ 09:24:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Kakan

Heej,



gud så söta ni är! Störtis brillor! Haha!

2009-05-08 @ 16:28:51
Postat av: Syrran

Älskar den där lilla grisen. Och dig.

2009-05-08 @ 17:09:40
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0