4 månader

Japp, just det. Nu är lillgris 4 månader.
Härligt, jag älskar att det går frammåt:)
Snart vill jag väl att han det inte ska gå så fort frammåt.
Annars har det inte hänt så mycket.
Var hos mor min i helgen.
Syrran var där med småkusinerna.
Det var en mysig helg, men alldeles för kort.
Har även träffat världens finaste tvillingtjejer.
9 dagar gamla vad de små skönheterna.
Sååååååå jäkla fina. Längtar redan till nästa gång jag för träffa dem.
Lillgris såg gigantisk ut jämfört med dem:)
Men annars har det inte hänt nåt sen sist.
Jo vi har varit på pröva-på-babysim. Det gillade han, iallafall i 30 min.
Sen har vi börjat med smakportioner.
2 har det blivit hittills. Det gick riktigt bra.
Potatis och bröstmjölk. Det är grejen.
Han visste bara inte vad han skulle göra med det...
Lite foton nedan..

Suddigt men ändå..

Fika i vårsolen..

Första gången i gungan. Sådär kul tyckte han att det var..

Lite potatis..

Bad i badkaret.

Lillgris och mormor. Kul att det är en som är road:)

Lillgris och balettligan. Duktiga tjejer på att roa en liten 4 månaders..

Pappa är det bästa som finns. Efter mamma förstås:)


Hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara bilder.... man får lite flash back..vad hände igentligen? Ella är nu 3 å bestämmer allt!!!! Hon styr hela familjen. Även om dagarna är sega imellanåt så njut! Kram tessa

2009-05-25 @ 22:29:39
Postat av: Syrran

Oj oj oj. Vilket härlig inlägg!!!

2009-05-26 @ 10:23:45
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Anonym

MYSIGT!!!!



Puss!

2009-05-26 @ 22:27:59
Postat av: Jenny

Fina bilder :-D!

hoppas allt är bra. kram

2009-05-27 @ 19:10:13
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: Johanna

De är så härliga de små, fast de ibland inte vill riktigt det en annan vill ;)

Hör av dig om du har vägarna förbi igen. Det är så kul att se hur de små växer och så snacka lite skit förstås ;) Här hemma, idag, i regnet händer inte mycket. Sitter och försöker roa min minsting men han tycker jag är tråkig... hmmm hur man nu kan tycka mamma är tråkigt, hihi. Kram på dig!!!

2009-05-28 @ 11:30:16
Postat av: weasel

tack alla för era kommentarer! Det är ju halva nöjet att se att det är folk som kikar in då och då.



Klart jag hör av mej när jag har vägarna förbi. Kommer antagligen vara hos mamma om några veckor så då lär vi ju ses... Kram så länge!

2009-05-28 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0