Tråkdag

Idag är det en riktig tråkdag.
De 2 tjejer jag brukar hänga med är busy idag.
Riktig tråkigt.
Solen skiner och här sitter jag. INNE!
Lillgris bara sover och sover om jag är ute och går.
Måste ju underhålla honom oxå. Det är svårt att göra ute tycker jag..

Längar till helgen.
Då bär det av till Mor min..
Där är det tjejhelg igen.. Lillgris och morsans G är oxå där, men men nästan tjejhelg då.
Min älskade syster ska dit med hennes underbara balettliga.
Ska träffa bonussyster också.
Hon och syrran ska öva till dopet. Sjungas och spelas piano ska det..
Jag ska bara lyssna och njuta:)
Sen hoppas jag att jag får träffa bonussyster2 oxå och hennes nykläckta tvillingtjejer!

Fram till denna helg känns det som om det är låååååååånnnnnggggggggaaaa dagar.
Ingenting är uppskrivet på almanackan..
Jo, imorgon kanske babysång då, men annars inget..
Hmm får tänka ut nåt..
Blir ju tokig om jag skulle sitta här inne hela veckan.

Helgen som var var fantastisk.
Var hos svågern min. Jag, J och lillgris var där.
Balettligan var oxå på plats förstås.
Vi gjorde inte så mycket. Inget speciellt. Men det var ändå sååå bra.
Gillar svågern min. Han har en speciell plats i hjärtat mitt.

Det är alltid lite deppigt att åka ifrån något som man längtat till.
Helt plötsligt är det över.
Jag lider ju av separationsångest.. Det vet ni som känner mej.
Det är inte min grej.
Så det var lite tungt att åka därifrån i söndags.
MEN vi ses ju snart igen. På dopet.. Bara några veckor kvar ju..

Jaha, nu var det slut på friden. Dax att underhålla det lilla livet igen.
Jippi...

Kommentarer
Postat av: Frippo

Tack Tessan, det är galet ömsesidigt och det va jättetrevligt att ha er här!! See you soon again.

2009-05-19 @ 22:50:26
Postat av: Syrran

Sööötis.

2009-05-20 @ 15:44:00
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0