asdfasdf

Tack för gratulationerna!

Sitter just nu hos min kära mor. Huset tyst.
Lillgris sover och resten jobbar.
Skönt med tystnad.
Fast tomt och ensamt också.

Ska snart hälsa på mina gamla arbetskompisar i Örebro.
Ska bli skitkul!
Många fick barn samtidigt som jag så det är många ungar i lillgris ålder.
Sen ska jag åka förbi jobbet en snabbis oxå innan jag åker hem.

Men jag har blivit gammal har jag fattat.
Sitter typ o funderar på när jag senast måste åka så jag slipper mörkret:)
Det är tantvarning, ja vet!!
Men det är fan inget kul o köra på pissväg i mörkret.

Nä, nu lite slösurf innan lillgris vaknar.
Det är lyx:)

Kommentarer
Postat av: Frippo

Shit Tessan, det är inte OK det du håller på med... Skämmes tamefan. Väx upp men inte sådär mycket...

2009-11-10 @ 16:55:28
Postat av: weasel

fred - tönt

2009-11-10 @ 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0