Foton..

Ja, jag lever. Är bara ruskigt dålig på att göra nya inlägg.
Nu tänkte jag bara visa vilka underbara kort min kompis här i Npg tar.
Hon är ett riktigt proffs. Se själva.

Taget i somras på utefik här i Npg.

Oxå taget på utefiket.

Kolla lillgris min!! Hårdhänt tjej han skaffat:)

Fotografering hemma hos oss.

Poolarna from da neighbourhood..



Åh härliga sommar!! Liten han var..


ÅSSÅ DET ABSOLUT BÄSTA FOTOT HITTILLS!!!

Jisses vad jag älskar detta foto!

Tack snälla Petra för alla foton du tar då och då när vi ses. Betyder massvis för oss!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Superhärliga kort! Att lillgrisen är så himla söt gör ju inte korten sämre heller :)

Det verkar som om livet leker i Norrköping också. Jobb och familj som förgyller tillvaron kan jag tro. Här hemma går allt sin stilla gång... kanske inte stilla när man har två yrväder som livar upp tillvaron hihi. Vi har det bra helt enkelt.

Kram på dig!

2009-10-23 @ 07:48:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Petra

Det är ju bara roligt att fota när man har så söta modeller (och då menar jag BÅDE barnen och deras mammor)! :-)

2009-10-23 @ 09:39:19
URL: http://petrastankar2.blogspot.com/
Postat av: storasyster

oj oj oj... den där killen är det sötaste lilla stycket i hela världen! jag är så sjukt stolt över att just jag e moster! och att just min lillasyster fått ett sådant vackert o perfekt barn! grattis till mig. grattis till vår familj som har lill-gris :-)

2009-10-23 @ 15:09:14
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: weasel

tusen tack för fina kommentarer!! johanna - hoppas jag snart kan ta mej till öret så vi kan ses. det var ju alldeles för länge sen!!

storasyster - han kanske är så fin pga sin fina moster:)

2009-10-23 @ 22:11:41
Postat av: Jenny

Å vilka fina kort!! Vad STOR han blivit!!!! Roligt att se honom!! Du får komma hit snart så vi får se honom "live"!!!

Kram

2009-10-24 @ 15:57:24
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: Tant Sanna

Åhh vilka fina kort! Känns lite i hjärtat att man inte sett honom på ett tag...saknar honom...synd att han inte följer med när vi ska ses men jag får väl nöja mig med hans morsa...hahaha..



Puss & kram

2009-10-26 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0