Jobb

Äntligen drar det snart igång.
Snart ska jag jobba lite.
Jag ska vaccinera folk som är kloka nog att vaccinera sig.
Det ska bli riktigt kul.
Kul att träffa folk, kul att tjäna pengar och kul att vara med i nåt ovanligt.
Nu hoppas jag bara att det kommer mycket folk så jag får jobba ordentligt.
Det drar igång nästa vecka.
Nu är allt lite snurrigt..Vi som ska jobba vet ju inte riktigt hur det blir i verkligheten.
Det planeras ju för något som inte finns just nu.
Det ska bli såå spännande och se hur det går.

Får återkomma om hur det går när det faktiskt drar igång.
14/10 jobbar jag mitt första pass:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till...eller varför önska lycka till åt ett proffs??? Skönt att träffa vuxna å va sig själv...eller hur? kram tessa (29.an)

2009-10-07 @ 08:42:06
Postat av: weasel

29an-tess - kul att du kikar in här då och då!! jag hoppas att jag snart kan åka o hälsa på er! måste bara hitta en bra dag:) hälsa alla jag känner. puss

2009-10-08 @ 08:58:07
Postat av: Lotta

Var har du fått jobb någonstans? förstår att det kan kännas kul att få göra något annat. kram på dej..

2009-10-17 @ 08:34:52
Postat av: weasel

lotta - jag jobbar på en tillfällig vaccinationscentral på vrinnevi. några dagar i veckan. skitkul! tyvärr bara året ut. sen måste jag jobba i på usö efter årsskiftet om jag vill jobba extra:( hur mår du då lotta??

2009-10-19 @ 11:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0