asdfsdfasdf

oki, efter lite tjat från min kära mor måste jag nog visa att jag lever på denna blogg.
vet bara inte vad jag ska skriva om.
ruskig idétorka...
det enda jag tänker på nu är att festen vi hade i lördags var så j-a lyckad att ord finnes ej.
alla var nöjda och så var vi.
samtidigt är det skönt att det är över.
det var såååå mycket att planera och tänka på.
lite dubbla känslor..
ni vet, när man längtat så efter något som ska hända och plötsligt är det över.
då känns det tomt.
lite så känns det nu..
men som sagt, skönt att det är över och att det blev så jäkla bra!
vi tog ju inga foton, men några har jag fått tag på..

lite rund under tassen?? :)


Rongerdahls (stavar man så) brothers...


puss

fullt på dansgolvet:)

kusin vitamin



åssa ett sött kusinkort!



Kommentarer
Postat av: Morsan

Äntligen ett livstecken på bloggen! Härliga bilder! Kram morsan

2009-09-24 @ 22:40:30
Postat av: Carro

Bröllopsfesten var verkligen lyckad! Ni är så fina tillsammans. Det var jättefint ordnat med allt och fantastiskt roligt party! Många kramar!

2009-09-25 @ 18:02:33
Postat av: Jenny

Åh vad roligt att ni fick er bröllopsfest!!! Grattis igen!! Kram

2009-09-25 @ 20:09:44
URL: http://elijahochelliot.blogg.se/
Postat av: Frippo

It takes just a minute to like it

oh baby, it takes just a few

and you'll like it too

time is ticking

I'm just a minute away from you.



Oh baby, it takes just a minute to get it

oh baby it takes just a few if you let it through

time is ticking

I'm just a minute away from you.

2009-09-29 @ 19:48:47
Postat av: Storasyster

Weeeee! Äntligen! Kul att se bilder från festen:-)



MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER bilder, tack!

2009-09-30 @ 10:32:00
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Storasyster igen

Och va snygg vår kusse är asså!

2009-09-30 @ 14:27:21
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0