26 maj...

... har bebisen på sig att komma ut själv.
Om bebis inte har kommit den 22a får jag komma på bedömning.
Om bebis mår bra och allt ser bra ut får man åka hem och avvakta i 2 dagar.
Om bebis inte har kommit än blir det en ny bedömning...
Om bebis mår bra och allt ser bra ut får man åka hem och avvakta i ytterligare 2 dagar...
Om bebis inte har kommit då avvaktar man inte längre.. utan sätts väl igång eller nåt.

Så, nu är jag inställd på 26 maj.
Helt plötsligt är det en månad kvar..
Känns skönt.
Känns jobbigt.

Lite splittrad..

Allt så förresten bra ut hos bm.
Bebisens huvud är numera ruckbart, inte fixerat men som sagt ruckbart.
Ska tillbaka om 2 veckor... 4e maj...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

har du gått över tiden redan??? eller när är du beräknad?? hoppas på att bebisen kommer snart! kram

2010-04-21 @ 17:33:36
Postat av: weasel

jenny - nej jag har inte gått över tiden ännu.. är beräknad 7e maj:) hörrududu, jag väntar fortfarande på din bloggadress och lösen:) kikar facebookmejlen dagligen:)

2010-04-21 @ 20:06:29
Postat av: Jenny

Oj hade helt glömt! finns i din inbox nu!

kra

2010-04-22 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0