37+3

Det är snart dags.
En del av mej vill att bebis ska komma nu.
En del av mej vill att bebis ska komma 2 veckor över tiden.
Nu - för att jag vill se vem som är där inne!!! OCH bli av med magen, som iof inte är så stor.
Den är ändå ivägen när jag umgås med en 15mån lillgris:)
Sen -  för att då behöver jag bara vara ensam med 2 småbarn i ett par veckor eftersom J går på sommarlov i mitten av juni...

Ska till barnmorskan idag. Ska blir skönt.
Jag har haft en vidrig brännanade känsla i magen hela helgen. Idag känns det dock som vanligt igen.
Skönt.
Halsbränna i hela maggen är inget kul.. Ska bli skönt att se om bebis mår lika bra som vanligt.

Jag tror btw att det är en flicka som rör sig (heeela tiden) där inne..
Hoppas hon lugnar ner sej på utsidan:)

Nä, bäst att fixa lunch medan lillgris sover..

Hej

Kommentarer
Postat av: ellen

jag längtar också efter att få se er lilla tjej (ingen tvekan, det är ingen pojke därinne!) Vi får se när den kommer men oroa dig inte för mkt för att vara ensam me barnen, jag lovar att hjälpa dig med allt om det blir jobbigt. LOVA att inte tveka en sekund om att be mig om vad som helst!!!

2010-04-20 @ 12:24:20
Postat av: Petra

Jag är också övertygad om att det är en tjej! Och du! Jag finns också här om du behöver hjälp! Förhoppningsvis har jag och Alex lagt den envisaste förkylningsperioden i mannaminne bakom oss nu och kan börja leva som folk igen. :-) Då kan vi komma och latja med Ruben om du behöver avlastning!

2010-04-20 @ 14:05:04
URL: http://petraiordochbild.wordpress.com
Postat av: weasel

tack söta ni!

2010-04-20 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0