ensam hemma..

J i Linköping och lillgris hos farmor och farfar.
Detta betyder egen tid!
Har inte gjort mycket nu på kvällen.
Skruvat ihop en liten tvbänk och photoshopat.
Håller på att lära mej vad man kan göra i photoshop.
Helt sjukt kul ju!!
Jag är fast.

Här är det jag gjort i kväll

Det till vänster är originalfotot och  det andra har jag fixat ram+text samt lajjat med färg och dyl.


Kortet till vänster är originalet. Det andra är det tänderna jag fixat. Tycker det ser lite konstigt ut..
Ännu mer fejk ser det ut på följande foto..

Fotot till vänster är originalet.. Om det är någon som är osäker:)

Till sist testade jag lite olika ögonfärger :)

Nu sova!!


Kommentarer
Postat av: Ariann

ville bara tipsa om en bra site:

http://www.moderskeppet.se/grunderna/



//Ariann

2010-04-10 @ 12:59:47
Postat av: Petra

Visst är det kul med Photoshop!? :-) Jag antar att datorn funkar hyfsat fortfarande med andra ord?

2010-04-10 @ 13:51:43
URL: http://petraiordochbild.wordpress.com/
Postat av: weasel

ariann - det är moderskeppet jag jobbar efter:) jättebra sida!! kul att du hittat hit förresten:)



petra - datorn har pajjat, vi har köpt ny som funkar klockrent! kul att ni såg så pigga ut hela familjen igår! alltid skönt att bli kvitt förkylning:)

2010-04-10 @ 20:31:09
Postat av: Ariann

Sitter själv o leker lite med photoshop ibland.... finns en kurs på jönköpings högskola, som jag sökte men kom inte in.

Jag gillar att fota o tog ca 2000 bilder förra året, kul att kunna fixa till dom lite, några exempel finns på min FBsida

Btw du var inte snygg i röda ögon....

2010-04-11 @ 19:16:48
Postat av: Petra

Nämen vad trist att datorn inte funkade! :-/ Den går inte att fixa till då tror du?



Hm...tror skenet kanske bedrog lite. Men visst är vi åtminstone piggare. Men Alex hostar och rosslar om mornarna fortfarande och jag är ungefär lika pigg som en.....sömngångare (?). Måste komma igång med promenader i solen nu och hoppas att det hjälper mot både trötthet och fetma! ;-)

2010-04-12 @ 11:43:48
URL: http://petraiordochbild.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0