En helt vanlig dag. I en månad till. Sen ä...

img_8121 (MMS)

En helt vanlig dag. I en månad till. Sen är det 75% på kirurgen som gäller för mej;( och ;) Blandade känslor. Kul att jag fått jobb såklart! Trist att vardagen börjar igen. Jag har ju trots allt varit hemma sen dec-08... Det som oxå känns lite tungt är att jag kanske aldrig kommer vara mammaledig.. Samtidigt som det har varit kanon att skaffa syskon så tätt, (har ju fått massa extratid med lillgris tack vare att jag varit hemma med minigris) så kanske det hade varit bra att dragit ut på tiden... Jag menar, nu tog jag allt det roliga med en gång.. Äh jag vet inte hur jag ska förklara;) skit samma! Jag har fått jobb!! Det är ju faktiskt askul. Men hade jag själv fått välja hade det ju varit kanon att gå tillbaka till mitt gamla jobb o alla ni underbara som jobbar där... Man kan ju tydligen inte få allt här i livet;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Trist att du inte kommer tillbaka till oss men förstås jätteskoj att du fått jobb :-D



Förstår hur du menar med att vara hemma. Jag är absolut ingen hemmamamma men på något sätt är det rätt mysigt att bara "strosa runt" hemma med barnen. Jag föredrar dock nog att jobba som nu. Då får man vara mer än bara mamma! Det blir roligare och roligare ju större de blir.



Vad är det för slags kir avd som du fått jobb på? Lycka till!

Kram

2010-12-01 @ 10:51:21
Postat av: ellen

Jag tror du kommer tycka det är kanon att jobba! Det blir kul för dig. Men såklart att det känns lite vemodigt när man har varit hemma så länge... tror dock ej det blir din sista mammaledighet :)



Fuck jag vill bli frisk så vi kan seeees! :(

2010-12-01 @ 12:12:15
Postat av: Weasel

Jenny- Söt du är, tack:) jo det är urologi, bröst och övre gastro. Känns bra, måste läsa på lite innan bara:)

Ellen - ja måste ses snaaaaart ju!!

2010-12-01 @ 22:40:22
Postat av: Johanna

Saknar dig!!! De har stor tur där på kirurgen, men det förstår de nog snart. Kram!

2010-12-01 @ 22:59:39
URL: http://johanna.funnelweb.se
Postat av: Weasel

Johanna tack för de orden. Ska komma ihåg dem;)

2010-12-02 @ 12:35:14
Postat av: Magda

Åh, grattis till jobb! Det kommer gå bra, du är ju en klippa! Kram

2010-12-03 @ 10:38:22
URL: http://livetparabo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0