Imorgon ska jag och min älskade ut på gall...

Imorgon ska jag och min älskade ut på gallen! Syrran ska vara barnvakt, tack underbara du! Hennes kille kanske inte kommer med pga sjukdom, så syrran ska alltså ha 5(!) ungar helt själv. Det kallar jag supermorsa:) jag tvekar inte en sekund på att hon fixar det, kommer känna mej helt lugn hela kvällen. Det är min syster det! Hon är bäst:) jag kommer hjälpa henne lägga och sen ansluta till restaurangen senare istället för fördrink hos ett par. Det är det minsta jag kan göra tycker jag. Men J då tänker ni säkert?? Jag har ju varit iväg på ganska mycket grejjer senaste tiden så han är värd en fördrink tycker jag:) Vad vill jag ha sagt med detta? Jo jag vill bara meddela att jag verkligen har världens bästa storasyster! Älskar dej!! Ses imon:)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka otroliga döttrar jag har! Så stolt! Kram till er båda!

2010-12-10 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0