Ligger här i sängen och hör minigris hosta...

Ligger här i sängen och hör minigris hostar.. Stackare... Sist jag skrev om vidriga nätter skärpte jag/vi rutinerna och införde förbud att ta upp (förutom i kris) lilla tjejen. Minns ni? Bra. Jo, vill bara rapportera att det blev bättre med det samma! Visst hon vaknar nån gång på natten men då är det bara nappen hon saknar. Inget vankande här inte. Nästa grej är att lära henne stoppa nappen själv.. Hmm undra när man kan börja med det?? Nån som vet?? Johanna, Jenny, Ellen?? Ni brukar ju komma med klokheter:) ja ni andra oxå förstås! Skitsamma. Nu nästa grej. Jag läser ju som bekant Katrins blogg och hon har gjort en grym grej!! Samlar in pengar och grejer till fattiga barn i Sverige så de får mat och nån klapp! Folk, vanligt folk satte in pengar och på 1 dag hade det kommit in 48000kr! Sjukt bra ju! Transportfirma ska köra ut grejerna gratis. Allt går oavkortat till de som behöver.. Läs på http://www.finest.se/katrin Nä nu måste jag försöka sova trots minigris hosta. Imon bär det av mot rånäs slott och spa-weekend med mina kära Barndomsvänner!!! Jiiihhaaaaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: ellen

se till att det ligger fullt med nappar i hennes säng så ökar chanserna att hon får tag i en innan hon hunnit vakna tillräckligt för att ropa på er...

2010-12-04 @ 14:03:03
Postat av: Jenny

Elle har ju aldrig haft napp men Eli hade jag precis som Ellen MASSOR av nappar i sängen. Säkert 10-15 st haha.

Jag tror Eli var 6 månader när han kunde sätta i nappen själv. Du kan väl öva lite på dagarna att lägga nappen bredvid henne eller nåt och se hur hon klarar det.



Skönt att nätterna är bättre.

kram

2010-12-05 @ 08:13:54
Postat av: Weasel

Just det nappar ja! Hon kastar ut endel men om man har supermånga så kanske det funkar;) hon kan sätta i nappen ibland har jag sett på dagen, oftast ut-å-in, men med lite mer träning ska det gå! tack tjejer!!

2010-12-05 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0