30 år fyllda

Då var det klart.
Jag har firat min 30årsdag.
Det blev en lugn och skön dag.
Precis som jag ville.
Familjen var här och käkade buffé och tårta.
Massa fina presenter så klart!
Men de verkar tycka att jag är lite sliten.
Fick presentkort på fotbehandling x2, massage samt på en skönhetssalong här i Npg.
Jag älskart!
Fick även presentkort på kläder:)
Ska spara dem till efter bebisen kommer. Då kommer jag vilja köpa massa nya fina kläder.
När jag är smal igen:)
Även ett bidrag till systemkamera blidde det. Så nu ska vi leta kamera!
Jag tjuvöppnade ju även ett paket förra helgen av mina söta vänner.
Ett superfint halsband fick jag:)


Nybliven 30åring. Här syns mitt nya favvoahalsband oxå:)

Chokladtårta

Jag och min älsklingssyster..

Lillgris med sin 30åriga mamma..

Suddig lillgris



Kommentarer
Postat av: ellen

Härliga presenter, snygg 30-åring, gullig unge och en tårta som ser smaaaskig ut! Ser ut som en bra födelsedag! Grattiskram igen!

2010-02-28 @ 21:07:33
Postat av: Petra

Men åååh! Var det nu i helgen du fyllde år? Då får jag säga stort grattis i efterskott!!! kram kram

2010-03-01 @ 08:45:35
URL: http://petrastankar2.blogspot.com/
Postat av: ELI

Åh så söt han är lillgris! och vad fin du är med din stora mage!!

Grattis till att ha fyllt den hedersvärda åldern av 30 år ;-)

Kram

2010-03-02 @ 11:19:33
Postat av: Storasyster

Och du är min älsklingssyster :-)



Längtar tills vi ses igen!!

2010-03-10 @ 21:21:52
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0