Livet är härligt.

Lillgris är lillgris igen.
Glad och pigg som han brukar!
Känns så bra att det är som vanligt igen.
Trodde ju att tjurigheten skulle vara för evigt.

Sitter och slösurfar. Kommer in på bloggar om hur trist livet är av olika anledningar.
Kom då bara att tänka på  - FAN VAD VI HAR DET BRA!
Livet är ju faktiskt härligt!

Visst vi bor inte där vi vill bo för resten av livet, vi har inte överflöd av pengar,
vi har inte råd att köpa allt vi skulle vilja...
... Men vi har världens bästa lilla pojke och en pigg unge på bakning.
Vi är lyckliga och har det bra helt enkelt!

Mitt största problem är att jag tänker på det för sällan... Skärpning!

Kommentarer
Postat av: ellen

ååå vad härligt Arre längtar efter att få leka med sin pånytt-glada polare! Och du har så rätt i att livet är underbart. Ingenting materielt har någon stor betydelse i jämförelse mot att ha kärlek från en fin, frisk och lycklig familj!



Ses snart! kram

2010-02-10 @ 13:37:09
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/
Postat av: weasel

imon får de äntligen leka igen! det blir skoj:)

2010-02-10 @ 13:53:44
Postat av: Sanna

Åh vad jag håller med dej! Lustigt att jag precis satt och tänkte på framtiden på jobbet och hur det ska bli och då sparkar prutten till och rör på sig som bara den. Fan vad lycklig man blir då! Ingen har det bättre än jag....så känner jag nu och den känslan ska jag behålla...puss min vän så syns vi snart!

2010-02-10 @ 14:33:34
Postat av: Petra

Vad härligt att han är glad igen! Jag och Alex läääängtar efter att nån gång äntligen få bli friska igen så vi kan få träffa er och busa lite! :-)

2010-02-10 @ 18:07:13
URL: http://petrastankar2.blogspot.com/
Postat av: Joel

Fint skrivet. Vi har verkligen en underbar kille tillsammans.



Puss och kram



ps.Då kan jag lämna tillbaka den där dyra presenten jag köpt till dig...

2010-02-10 @ 23:02:02
Postat av: Jenny

Det har du rätt i, ibland är man alldeles för pessimistisk! Fint skrivet och bra att man får fundera på det ibland. Även om det vid tillfällen känns tungt så har man det ju väldigt bra. Som sagt, man måste skärpa till sig och tänka på hur bra man har det tillsammans!

Hoppas bebben i magen också blir en så lugn o go kille/tjej som ni redan har!

Kram

2010-02-11 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0