senaste tiden i bilder



julafton hos svärföräldrarna..

många klappar blev det..

kusin T bjöd på smörgås:)

på efterfesten..

juldagen - till mormor och kusinerna och favvomostern!

en gura från moster och kussarna

enligt tradition bjöds det på kalkon - underbart!!

jag och magen min:)

pulka i kylan.. verkar gilla det sådär..

sen blev det nyårsafton!

sugna på oxfilé nu va??:)


i väntan på mat...

mycket mysig och lugn nyårsafton hos M o I.

osså lite bad med pappa:)

bus vid matbordet.

bästa kompisen väntar oxå bebis..

tidig julklapp från mammas bästa kompis S och hennes T. LEGO!

mysigt..

äntligen har vi gjort ordning lillgris rum! blev rikigt bra.

thats it. för nu. hade!


Kommentarer
Postat av: mor

Åh vilka fina bilder! Kram

2010-01-04 @ 21:32:09
Postat av: Storasyster

Oj oj va roligt att få läsa o se ett nytt inlägg!!! Härliga bilder. Och lillgrisen e för jäkla fin. O du o S är såååå bedårande :-)



Fasen, gitarren satt ju som smäck i nya rummet!!!



O så var den faktiskt BAAARA från moster. Så det så.

2010-01-04 @ 22:02:22
Postat av: Petra

Vad fint det blev i lillbusens rum! Och åh vad avundsjuk jag blir! Jag vill också ha ett riktigt sovrum till Alex! ;-)

2010-01-05 @ 10:44:28
URL: http://petrastankar2.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Åh vad fint ni gjort till snyggingen! Han är ju sååååååå söt er lillgris!!

Fin mage! Kram

2010-01-05 @ 15:29:37
Postat av: Tant Sanna

Åh vilka härliga bilder!! Lillgrisen är såå söt i sina finkläder. Nu längtar jag tills att få gosa med honom på fredag =)



Snygg bild på oss förresten..hahaha :)

2010-01-05 @ 18:45:52
Postat av: Tina

Ruben är såå himla söt, vilken nyårsprins!Osså mamman med fina magen! kram

2010-01-05 @ 21:01:33
Postat av: weasel

tack för att ni kikar in här även fast jag är så dålig på att skriva. och tack för era fina kommentarer! puss

2010-01-05 @ 22:38:49
Postat av: Johanna

Härliga bilder från en härlig tjej! Hoppas allt är bra med hela familjen.

Kramar från Öret

2010-01-06 @ 18:04:15
URL: http://johanna.funnelweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0