Sommar igen..

Då blev det varmt idag igen..
Kanske låter konstigt detta men jag blev lite besviken när jag såg att solen lyste i morse..
Min första tanke var -  åh vad jobbigt att packa och fixa för en dag på stranden..
Det är ju inte lite grejer man behöver ha med sig..
Negativ? Jag?? Nääääää
Ok jag erkänner, jag är inte alltid positiv..
Det är jobbigt ska ni veta, att tycka att det mesta är jobbigt..

Senaste tiden har jag tänkt mycket på en grej J sa häromdagen..
Jag satt i soffan som ett vrak, han lekte med lillgris och hade minigris i babysittern bredvid.
Jag frågar honom om HAN inte är trött...
(Varning nu för präktigt svar)
- Nä, jag får energi av barnen...
Hahaha riktigt präktsvar..
Men iallafall..
Lite senare får jag nåt infall och börjar jaga lillgris som han gillar så mycket..
Vi busar en stund och plötligt inser jag att jag faktiskt känner mej piggare...
Man får fasen energi av att leka med barnen..
Måste måste måste bli bättre på det!

Aja, nu ska jag hoppa i säng så jag hinner sova några timmar innan
minigris vill ha käk..



Kommentarer
Postat av: Mor

Lyckliga barn är den bästa energikällan! Han är så klok din J. Kram

2010-07-28 @ 00:07:38
Postat av: Romiphoto

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-10-27 @ 08:52:25
URL: http://romiphoto.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0